2012年10月4日

Disney Dark Collection 南瓜王阿積T恤!

無論響 香港迪士尼Facebook專頁,又或者響網友嘅Blog到,都見到有新T恤系列嘅消息!今次更加係 DisneyDarkCollection,以 迪士尼黑色世界2012 主題黎設計,都幾吸引!見到啲款都唔錯,所以我又去咗Girodano睇下...  但係,睇完之後,我又點會忍到手唔買丫...





咁呢件南瓜王阿積T恤又設計得唔錯嘅!仲有夜光!不過返到屋企先知,原來得Jack會夜光。=_=





T恤上掛有 迪士尼黑色世界2012 嘅招牌。其實我想買多件殭屍黨T恤架,但係得女裝... :(





既然都決定咗買,所以我好直接咁拎去俾錢,冇睇個價錢;到俾錢時先知,原來呢件衫都唔平!仲貴過樂園入面賣嗰啲,我有少少驚訝,因為樂園啲野正常黎講已經係特別貴...  不過都唔緊要啦,既然有心頭好,就唔好太介懷個價錢啦...  之後,又估唔到會有特別驚喜喎!嗰位售貨員拎出一個紙袋,裝起件衫;我見到個袋,覺得好靚好得意啊!





袋上掛住嗰對 米奇 手套,係硬紙板黎嘅,可以拆落黎。我當然拆佢地出黎留為紀念啦,哈哈!





我真係好鍾意件T恤,有 南瓜王阿積 之餘,真係覺得設計得幾靚。好啦!就等我今日著出街先!


沒有留言:

張貼留言