2012年10月4日

日本迪士尼官方雜誌 DisneyFan - 2012年10月號!

中秋節嗰晚,同親戚們做完節食完飯之後,我同爸媽行咗一陣間先返屋企,咁啱又經過誠品。好啦,睇下有咩特別野先!點知,俾我響雜誌架嗰到,搵到呢本 DisneyFan 10月號!其實我一直都知道有呢本日本官方迪士尼雜誌嘅存在,響日本仲好似都有見到添!但係我就一直都冇買返屋企睇,因為都唔識日文...  不過今次見到封面個 米奇 咁靚,終於忍唔住!




一揭開呢本雜誌,嘩,係揭頁黎!一打開,原來係一幅相片黎,係 迪士尼加洲冒險樂園 喎!呢幅相係響 反斗車王天地 Carsland 開幕嘅時候影嘅!期待下年可以親身去到玩下!




背面都係相,呢幅係響 東京迪士尼樂園 灰姑娘城堡 影嘅,我記得呢個天文現象係叫金星凌日!




日本嘅官方迪士尼雜誌,又點少得 東京迪士尼渡假區 兩個主題公園嘅最新資訊呢?今期10月份,有兩個主題公園嘅萬聖節活動資料,仲有商品圖片,有好多 Duffy 啊!>_<




雜誌內仲有一啲全版印刷嘅特別圖片,今期有 高飛、布魯托 去咗 東京迪士尼海洋 探險。




除此之外,仲有日本 迪士尼商店 嘅最新情報,又有好多商品圖,搞到我又好想擁有佢地...




一開始講到,一揭開雜誌就見到 Carsland 嘅開幕相片,亦即係呢本雜誌都會有其他地區嘅資訊。咦!點解呢幾頁啲相,咁熟口面嘅!?原來係我地主場,香港迪士尼樂園 嘅新園區 灰熊山谷 啊!




呢本雜誌唔單止多野睇,仲有小禮物送!隨書會附送兩張明信片,仲要畫得好靚架!




睇完呢本雜誌 ( 啲圖 ),我有兩項感想總結...  一:我要再一次催促自己快啲去學識日文!二:呢本野都係唔好成日買,當我見到啲商品圖嘅時候,只會令我心思思,想快啲再去過... XD


沒有留言:

張貼留言