2012年10月12日

樂園再次推出全新Duffy產品! 米奇耳朵造型帽子!

昨日又入樂園玩黑色世界,不過入到去嘅首項任務,就梗係要買咗呢頂 Duffy 帽先啦!玩咗大半日,返到屋企,俾 Duffy家族 佢地試下戴頂帽啦!第一個試嘅係 小Duffy。咦,唔多啱戴喎,頂帽太大,仲遮住咗佢對眼添!不過佢咁嘅樣我覺得好可愛啊!哈哈!




既然佢唔啱戴,就搵下一隻大啲架啦!大Duffy 戴起上黎好啲,冇遮住對眼,不過頂帽都係大...




繼續搵下一隻啦!來自東京嘅 大Duffy,大隻少少,但其實唔係差好遠,頂帽好似都唔多啱佢喎!




咁無計啦!要出動 巨大Duffy 啦!佢個頭咁大 ( 仲大過我個頭 =_= ),頂帽終於都啱戴啦!





昨日響貨架上面見到都有好多存貨,相信應該唔會再出現上次 Vinylmation 嘅缺貨情況。
呢頂帽有毛絨設計,真係好得意!各位好似我咁嘅 Duffy 粉絲,唔知你地有冇興趣買返頂呢?






2012年10月10日

嘩!樂園又再推出全新 Duffy 產品啦!今次係一頂好靚嘅 米奇耳仔造型帽!好可愛啊!響到要多謝一位網友,佢之前響呢個Blog見到我下年會去美國迪士尼,就同我分享咗佢嘅經歷。而今日當佢入樂園玩嘅時候,響樂園入面發現出咗呢款新嘅 Duffy迪士尼小熊 商品;因為佢知道我係 Duffy 嘅超級粉絲,就即刻話咗話俾我知,仲影埋相俾我睇,真係要多謝佢!




真係好彩!因為我原本都諗緊聽日入一入去樂園,玩黑色世界!( 果然係入得好密 0_0 ) 咁我聽日就可以順便買埋呢頂 Duffy 帽俾自己,當然我都會俾 Duffy家族 佢地戴下啦!

呢頂帽我之前又係響 Duffy 嘅官方Facebook專頁見過,但係香港呢邊就一直都冇推出;所以我初頭就諗住同 Duffy Vinylmation模型 一樣啦,響下年去美國迪士尼玩嘅時候先買。點知,香港呢邊又慢慢推出呢啲咁可愛嘅 Duffy 產品!真係好!可以咁快就響香港買到!唔知園方係唔係留意到 Duffy 響香港都開始累積到人氣,所以就開始入多啲 Duffy 相關產品。係嘅話就真係抵讚,亦都值得慶賀一番!希望未來可以響樂園入面見到更多 Duffy 產品啦!


沒有留言:

張貼留言