2012年11月26日

2012年11月26日 - 演藝人員角色的開始

呢篇文章特別為2012年11月26日上午9:00留個紀念;因為響呢一刻,我正式入職成為演藝人員啦!由而家開始,我已經擔當緊 香港迪士尼樂園渡假區 演藝人員嘅呢個角色,夢想能夠實現,好感動...

朝早返到 香港迪士尼樂園渡假區,去 迪士尼大學 上堂,聽咗好多關於 迪士尼 嘅歷史同埋傳統。就算撇開演藝人員嘅身份,作為一位 迪士尼 粉絲,可以聽到咁多有用資料都係一個好難得嘅機會!今日亦獲得屬於自己嘅演藝人員名牌!以後每當我戴起名牌,我都會提醒自己要做好呢個角色!




迪士尼大學 放學後,我都入一入樂園,再次欣賞我超鍾意嘅 雪亮聖誕2012 節目 - 大街閃雪亮燈。





響樂園入面我都買咗兩樣商品黎慶祝自己正式成為一位演藝人員 ( 又用藉口黎俾自己買野... =_= )。




第一樣係 雪亮聖誕2012 米奇 毛公仔,今年套衫真係好靚,我之前已經有啲想買,今日終於買咗。以下就係毛公仔嘅招牌,又係以玻璃球造型設計嘅;而呢張相亦可以睇到件衫閃閃生輝,好靚!




之後就係 華特迪士尼2012生日徽章,我一直都好尊敬 迪士尼先生,呢枚徽章又點可以唔儲呢?




今日亦有額外收獲,分別係新一期樂園時間表,以及換上新版本嘅 迪士尼徽章 宣傳單張!諗諗下,我之後每個禮拜都要返工,每星期都拎到時間表,咁呢排就唔洗擔心會儲唔齊啦,哈哈!




聽日就係 迪士尼大學 嘅第二日,好緊張!因為聽日將會係我第一次穿著戲服,唔知感覺係點嘅呢?另外,聽日就會知道自己嘅工作地點、日子、時間,好心急想快啲知道自己會響邊間商店工作啊!我依然相信,無論之後發生咩事,Duffy 都會繼續陪住我,為我帶來歡欣、幸運!我會努力架啦!


2 則留言: