2012年11月25日

Duffy家族 迎接聖誕節的來臨!

聖誕節係一個充滿歡欣嘅節日,雖然仲有一個月,但係 Duffy 佢地都好期待呢個節日嘅來臨啊!就等我同大家分享下,佢地點樣好好裝扮自己過佳節,同埋收到啲咩聖誕節禮物啦!




為咗迎接聖誕節,巨大Duffy 都戴上聖誕節領結;呢個係上年響樂園買嘅,佢上年都有戴過架!




而我今日亦都終於將先前拜託網友響 東京迪士尼海洋 購買嘅聖誕節商品,送俾 Duffy 佢地啦!先講下 小Duffy 嘅聖誕節禮物啦,上次萬聖節只係送咗貼紙俾佢,今次加碼送多一本便條簿!






兩隻 大Duffy 就各有一套全新聖誕衫做禮物!2010年響香港冇買到靚靚聖誕衫,而家當補返數啦!




兩套聖誕服飾入面,其中一套係響2010年推出嘅經典服飾,上年同埋今年聖誕節都有再度推出;至於另一套就係今年全新登場,以 Cape Cod Caroler 聖誕詩歌歌唱團 為主題嘅服飾套裝。





每套服飾都包含衣架、背景紙板各一個,兩套衫嘅衣架同埋紙板都一樣,配合返聖誕節主題架!





買過咁多套服飾俾 Duffy,每一套嘅衣架、背景紙板我都有儲返架!不知不覺間都已經有好多套...





好啦,先介紹一下經典聖誕服飾;呢套衫我係送咗俾 香港迪士尼樂園 嘅 Duffy,佢已經著住咗啦!




上衣都有好多好仔細嘅設計,例如有紐扣、花紋等等;件衫嘅質地就毛絨黎嘅,著起上黎夠哂暖!






另一件配件就係頸巾;原本係一條長長嘅白色頸巾,可以依照自己鍾意嘅方式幫 Duffy 戴起佢。





整套服飾一共有三樣配件,最後一樣係冷帽;顏色同埋圖案都好特別,最頂嘅小毛球仲好得意添!




上衣都釘咗一個寫有 東京迪士尼海洋 嘅 Duffy迪士尼小熊 招牌,其餘兩樣配件就有一個小招牌。







而另一套 聖誕詩歌歌唱團 造型服飾,配件就多好多,總共有六樣,即刻覺得好似好抵咁!上一套就送咗俾香港嘅 大Duffy,換言之,呢套服飾我就俾咗來自 東京迪士尼海洋 嘅 大Duffy。我將整套服飾分為三個層次,第一個層次就係呢件連身格仔衫,後面亦都有 米奇 頭型圖案。





之後第二個層次就係好華麗嘅歌唱袍,設計得好細緻,有啲音符圖案,後面同樣有 米奇 頭型圖案。







最後嘅第三層次就係一件披肩,又係設計得好靚!仲特別整到可以扣住件歌唱袍,唔會咁易甩。





接著落黎嘅配件就有一對鞋,以及一頂帽;著哂整套服飾,真係睇到都已經覺得暖笠笠!





不過咁多樣配件入面,我最鍾意都係呢本詩歌樂譜;Duffy 拎住樂譜,唔知佢會唱咩詩歌俾我聽呢?





同上一套經典聖誕服飾一樣,呢套服飾嘅每樣配件上面都係釘有 Duffy迪士尼小熊 招牌。






我已經為屬於自己嘅 Duffy 著好新衫,準備迎接聖誕節啦!唔知你又會選擇點樣同 Duffy 過聖誕呢?



沒有留言:

張貼留言