2012年11月24日

樂園事物仔細尋 - 大街商店內的精緻小屋

又有一排冇出 樂園事物仔細尋,上次已經係分享 詭墳學院 校訓,但其實呢排真係尋唔到啲咩...  哈哈,上星期四行下行下,又咁啱俾我響 大街糖果店 發現到一樣之前留意唔到嘅物件!佢放咗響到咁耐,又冇咩理由留意唔到丫...  可能我成日俾啲商品吸引住,所以去到而家先注意到。




我相信呢個小屋模型都有佢本身嘅歷史或者特別嘅存在意義,如果唔係佢都唔會被放響到啦!但我真係唔太清楚佢背後嘅故事,所以惟有用純粹觀賞角度去睇下呢間小屋入面嘅野啦!




首先我地睇下客廳,牆上掛咗 米奇家族 迪士尼朋友 嘅相片,實物都整得幾細幾精緻,好得意。




另一旁就有茶几,茶几上面有一個茶煲,好似曾相識喎!原來係來自 美女與野獸 嘅 茶煲太太! 




響佢嘅背後,就有 睡公主城堡 畫作,睡公主、灰姑娘 擺設;睇真啲,仲有 美女與野獸 嘅玫瑰!




咦!究竟係邊個咁冇手尾!睇完 木偶奇遇記、小飛俠 呢啲故事書之後,就咁扔響地下!




返返去小屋入口嘅位置,門口旁邊有一個專係掛帽嘅地方,你認唔認得出呢啲帽係屬於邊個嘅呢?




樓梯上有 獅子王 小辛巴 坐咗響到!但係...  獅子可以用黎做寵物?呢間小屋嘅主人真係夠膽識!




至於廚房入面就有啲 101斑點狗 嘅狗仔;不過,留意下狗糧碗,呢間屋好似唔只得呢幾隻狗仔喎!( 左邊嗰個比較朦糊,其實係寫住 Pluto,而右邊就係寫住來自 小姐與流氓 嘅 Lady。)




上到去睡房,有我鍾意嘅 Winnie the Pooh,好可愛啊!佢旁邊當然唔少得佢最愛嘅蜜糖啦!




我嗰日冇用到太多時間欣賞,如果你都覺得呢間屋好興緻嘅話,都可以去 大街糖果店 睇下;相信仲有更多嘅 迪士尼朋友 等緊你去發掘,話唔定你甚至會發現到自己喜愛嘅 迪士尼朋友!


沒有留言:

張貼留言