2012年11月23日

迪士尼雪亮聖誕2012 - 聖誕主題徽章

上星期四趁 雪亮聖誕2012 剛剛開始,買咗兩個聖誕節嘅主題徽章,亦買咗一個樂園標誌徽章。由八月開始儲,之後不時都會買幾個;去到而家,估唔到話咁快我就已經擁有二十幾個徽章啦!




嗰日行下商店,突然留意到有幾款我之前冇見過嘅樂園標誌徽章!應該係之前賣哂,啱啱先返貨。作為 香港迪士尼樂園 粉絲而又開始咗儲 迪士尼徽章,又點可以錯過呢?於是我就買咗其中一款。





樂園亦推出咗好多以 迪士尼雪亮聖誕2012 為主題嘅 迪士尼徽章,好多都好靚,設計得好精美。





不過我唔可以買咁多個,要忍住手,唔可以用咁多錢!( 就算而家終於有工開都係咁話... ) 我最後只係買咗兩個聖誕徽章;其實我每套主題徽章通常最多都只會買三個,要抵抗誘惑嘛!




兩個徽章入面我比較喜歡呢個,徽章上有五位 米奇家族 迪士尼朋友,但最重要嘅係有 Duffy!




Duffy迪士尼小熊 另外仲有一個3D效果嘅徽章,不過我就唔太鍾意佢個3D效果,所以就冇買到。有興趣嘅朋友都可以入樂園睇下,但我星期二嗰陣見到唔係剩返好多,想買就可能要快手啲啦...


沒有留言:

張貼留言