2012年11月22日

突如其來的一次遊園, 體驗奇妙...

星期一突然收到電話,於是星期二就去咗面試;完畢之後,我當然亦入咗樂園玩一陣啦,哈哈!上次就見唔到 奇奇、帝帝、高飛、布魯托,呢日入園後終於見到兩隻穿上全新聖誕裝嘅花栗鼠仔啦!




是日下午茶:草莓卷!響 大街餅店 買咗黎食,鬆軟蛋糕配上甜甜嘅士多啤梨忌廉同埋果肉,好味!




呢排成日都會去 動畫藝術教室 學畫畫,一黎自己鍾意畫畫,二黎又可以消耗時間,一舉兩得!今次畫嘅係戴上聖誕帽嘅 唐老鴨,但好似唔係畫得太靚,都係上次嗰個聖誕版 米奇 得意啲!




之前都提及過構思緊一個新類型嘅短篇故事,今次都特別響樂園為故事情節影相,好快就有得睇!響樂園入面影下相,時間好快就過去,又夠鐘睇 米奇玩具舞曲;雖然規模較細,但我都好鍾意睇。










上次就集中影表演中嘅 迪士尼朋友,今次我都有影到其他扮演各種聖誕玩具嘅演藝人員!不過 Duffy 黎到嗰陣我又忍唔住不斷影佢,佢實在太可愛啦!而 唐老鴨 嘅聖誕樹造型亦都好搞鬼!








上星期四睇完新版本嘅 大街閃雪亮燈 就令我覺得好讚嘆!呢個表演就自然成為我呢一日嘅焦點!今次企到響較前嘅位置,影 米奇 佢地嗰架雪橇花車時就清楚啲,佢地三位不斷同大家揮手呢!




開始亮燈啦!今次影到燈火效果,但我始終都係更鍾意聖誕樹嘅彩色燈光,個感覺真係超夢幻!






亮燈過後,米奇、米妮、高飛 同埋一班拎住雪花燈柱嘅演藝人員開始離開,而聖誕樹就繼續閃耀...









諗返轉頭,呢一次可能已經係我最後一次用一般賓客嘅角度黎遊園,體驗呢個奇妙國度。有人話,做咗演藝人員後,響樂園入面工作,對呢個樂園嘅感覺就會慢慢改變,唔再同以前一樣;我心裡都有擔心過,自己會唔會都感受到呢種改變呢?自己對呢個樂園嘅喜愛又會唔會減退呢?其實,成為演藝人員,同之前係唔係真係咁大分別?只要我繼續抱著純真嘅信念,就已經足夠啦...


沒有留言:

張貼留言