2012年11月15日

迪士尼雪亮聖誕2012 正式開始! 充滿驚喜的 大街閃雪亮燈!

終於等到啦!迪士尼雪亮聖誕2012 今日正式開始!今日一早就入咗去樂園體驗濃厚嘅節日氣氛!今日響樂園入面都發生咗好多事,有好多野都想同大家分享,之後幾日會陸續慢慢放上黎。但係今晚有一樣野必定必定要即刻同大家分享,因為呢樣野實在係太奇妙啦!我不得不讚!

之前知道今年活動同上年冇咩大分別之後,真係有啲失望,只能夠盼望會有啲特別嘅驚喜啦...  估唔到今年嘅 大街閃雪亮燈,正正就為我地送上一個意想不到嘅驚喜,令整個晚上充滿奇妙感覺!




黎到傍晚,今年全新嘅聖誕樹亮起部份燈光,不過佢依然期待著稍後亮起身上每一顆燈光嘅一刻...




大家都已經眾集響 美國小鎮大街 嘅中間,靜靜等待燈光熄滅,大街閃雪亮燈 開始嘅一刻。




一眾拎住雪花燈柱嘅演藝人員逐個逐個行出黎啦!驚喜一:今年換上全新設計嘅雪花造型燈柱!以前雪花燈柱嘅設計就高貴啲,而呢個新設計加上顏色,感覺上好似比較幻麗,我好鍾意啊!




驚喜二:響表演中演出嘅演藝人員亦一同換上新裝!今年套新衫好靚,比起以前更加有吸引力!




米奇、米妮、高飛 都企咗響巨型雪橇花車上,響聖誕樹前面出現;呢一部份就同上年冇咩差別。




一齊倒數!「三、二、一!」一支支雪花燈柱隨隨亮起,由大街嘅盡頭一直延伸至聖誕樹前。驚喜三:全新聖誕樹、全新燈光效果!今年嘅聖誕樹燈光效果變化多端,我特別喜愛彩色燈光!





亮燈完結之後,美國小鎮大街 亦開始落雪啦!雖然整個過程唔算好耐,但係都已經睇到我好感動。




上次響日間睇呢棵新聖誕樹,都已經覺得靚過舊嗰棵;今次亮埋燈,佢嘅分數更加大大拋離添啊!





行埋啲可以睇到一點一點嘅燈光;佢地不斷變色,好壯觀,可惜相片未能完全展現咁靚嘅景況...




響亮燈過後,大街建築物上嘅聖誕掛飾亦一同亮起白色燈光,就好似同聖誕樹互相映照咁。




睇完 大街閃雪亮燈,我全日嘅任務經已完成,可以離開;臨走前都影下亮燈後嘅 大街火車站 啦!





單單靠文字同埋相片真係好難描繪到當時嘅整個情境,最好都係親自感受 大街閃雪亮燈 嘅奇妙!當你入到去樂園體驗 迪士尼雪亮聖誕2012 時,記住千祈唔好錯過呢個咁好睇嘅表演啊!:)


沒有留言:

張貼留言