2012年11月14日

永不放棄 ‧ 夢想重生 ‧ 繼續前進!

聽日就係11月15日,亦即係 迪士尼雪亮聖誕2102 開始嘅日子,我聽日將會再次入樂園玩足全日!之前就話過我申請咗做商品部嘅季節性兼職演藝人員,過去兩個幾禮拜我都好落力地睇實部電話;不斷等待佢地打電話黎叫我面試,不過佢地並冇打黎,而我響樂園招聘網頁亦再搵唔到有關職位。咁我諗應該係佢地已經請夠人,亦即係話我暫時都未能夠成為一位 香港迪士尼樂園 嘅演藝人員...




不過我仍然唔會放棄!有朋友同我講,通常去勞工處搵嘅話,機會竟然大過響樂園官網申請!0_0  好,等我遲啲去留意一下先!我相信我屋企入面嘅每一隻 Duffy迪士尼小熊 會繼續為我帶來好運!呢一刻,我就繼續用賓客嘅身份去享受 香港迪士尼樂園 迪士尼雪亮聖誕2012 嘅奇妙感覺啦!





2012年10月30日

唉...  之前本身就諗住響 迪士尼黑色世界2012 申請做短期兼職演藝人員,可惜事與願違...  先後因為未夠18歲、遷就唔到時間等嘅問題,最後都仲未能夠成為一位樂園嘅演藝人員。但係成為一位演藝人員,畢竟係我一直以黎嘅夢想,我又點可以咁容易放棄呢?好快就到 迪士尼雪亮聖誕2012,樂園又請人啦!我見到之後,當然毫不猶疑咁又再申請啦!

其實有好多網友知道我想做演藝人員之後,都好好人咁俾咗好多意見我,叫我諗清楚...  我都知道,做演藝人員唔會係我想像中咁美好,感覺亦唔會好似入去玩嘅時候咁完美。但藉著一份對迪士尼嘅喜愛,一份自己對夢想嘅執著,我相信我會撐得住,會不斷堅持落去!可能你會諗「好多迪士尼Fans入去做之前咪又係咁講,入到去之後咪即刻頂唔住唔做囉!」

事實上,我都有好認真咁諗個呢個問題;究竟我自己去到最後,會唔會重蹈其他人嘅覆轍呢?我亦有擔心過會出現呢個情況,不過我知道,無論如何,我都仲有你地一班網友嘛!雖然我地好多都未見過面,只係響呢個Blog入面,靠著瑩光幕上面嘅一兩句留言所認識;但正正就係呢一兩句留言,令我認識到一班志同道合,同我一樣都係喜愛迪士尼嘅朋友!

認識到大家,除咗係對我嘅一份鼓勵,令到我有動力去到今時今日都繼續去寫Blog之外,同時亦令我感受到,我地每一個人都希望可以見証樂園嘅成長;既然係咁,我唔需要再害怕!只要我一返返黎自己嘅呢個Blog,諗起自己同埋網友們對呢個樂園嘅熱愛,我就點都唔會放棄!

我原本係想做 遊樂設施及賓客服務部,不過佢地今次唔請人,所以我就申請咗去 商品部。但係都唔緊要啦,只要可以與不同嘅賓客交流,能夠為賓客服務,我就已經好開心架啦!希望佢地快啲打電話黎搵我面試,我好緊張啊!因為我好驚聽唔到電腦而失去咗個機會...  上一次我就幻想過自己做到演藝人員之後,大家見到我嘅話,可以走埋黎同我打聲招呼!而家等我再幻想下啦!如果你見到一個名牌寫住Thomas而又好似我咁嘅物體,記得黎搵我啊!

上面嗰張 Duffy 嘅相其實係有意義嘅,一黎,聖誕裝嘅 Duffy 代表今次 迪士尼雪亮聖誕;另一方面,Duffy 係一隻會帶來歡樂同埋幸運嘅小熊,而 Duffy 響我生命中的確帶來歡樂、幸運;所以,我好希望今次都唔例外,Duffy 繼續會為我帶來歡樂、幸運,俾我可以實現自己嘅夢想!


沒有留言:

張貼留言