2012年11月14日

安座家中, 與梅莉達公主展開幻險森林之旅!

其實園方除咗為 奇妙處處通 會員提供多項園內專享優惠之外,近期都好積極爭取更多園外優惠;之前響 奇妙處處通 會員專頁入面見到,園方又為我地一班會員提供一個新嘅優惠,真係太好啦!由11月13日至12月15日,會員去到指定商鋪購買 勇敢傳說之幻險森林 DVD或BlueRay一隻嘅話,即時會有$10及$20優惠,而同時仲可以獲得贈品,勇敢傳說之幻險森林 2013年曆簿一本!




雖然我之前響戲院睇完後就話呢套電影比起其他 Pixar 製作嘅電影冇咁好睇,個劇情唔係太吸引;不過我響推廣期第一日就已經好心急咁都買咗返黎,因為我真係好鍾意嗰三位搞搞陣震嘅小王子!嗰本年曆簿嘅封面就係 梅莉達公主,而封底正正就係佢嘅三位弟弟!佢地真係好得意!




入面有啲好精彩嘅劇照,每一頁亦都會有電影中嘅角色出現,每次見到三位王子我就會好開心!








另外,購買DVD嘅話,包裝盒內亦附送 勇敢傳說之幻險森林 電腦遊戲光碟一隻,唔知好唔好玩呢?




只係需要一個價錢,就可以擁有哂電影影碟、年曆簿、遊戲光碟三樣野,都幾抵丫!唔知其他 奇妙處處通 會員又有冇興趣呢?有興趣嘅話都可以去返會員專頁留意詳情。^_^


沒有留言:

張貼留言