2012年11月12日

粉飾前的 邊域山谷, 與你拆解前後對比!

繼續無無聊聊系列,上次就分享咗我響遊戲入面以 灰熊山谷 為設計藍本自製出黎嘅 邊域山谷。見大家好似都有啲興趣,所以今次就同大家睇下佢以前嘅樣!拆解一下佢粉飾前後嘅對比!冇錯,你冇睇錯,以下張圖正正就係響粉飾前嘅 邊域山谷,一個完全唔似主題園區嘅地方...




今次俾大家睇咗高空圖先,可以好明顯見到個佈局完全係亂黎嘅,呢個就係我兩年前嘅作品...  根本就冇完整嘅主題建築物同埋佈置響園區入面,只係求其用盡每一個空間黎放遊樂設施。其實呢個園區以前唔係叫做 邊域山谷,係叫做 Western Miner 西部採礦營,係響粉飾後先改名嘅。




當中嘅地標就係 礦山鐵道 Mining Rail,嗰陣起得好高,而家就會覺得太高啦,好影響整體景觀。響粉飾嘅時候我就將全座山夷平,然後重新起過,不過我都特別重用返原先嘅礦車同埋路軌。




呢個就係以前嘅 單軌鐵路車站,感覺上空間反而好似大啲,新嗰個響起嗰陣的確唔係幾夠位...  睇見呢張相,就諗起有一樣特點上次唔記得講,就係我響粉飾樂園之後已經全面移除所有樓梯;因為響現實嘅層面黎睇,樓梯對BB車、輪椅使用者都係好唔方便,所以我就用咗斜坡去代替。




園區入面有好多遊戲設施,基本上粉飾後嘅 邊域山谷 會有嘅遊樂設施,呢到原本就已經有。








除此之外,仲有好幾個同西部主題完全冇關嘅遊樂設施,真係似一個遊樂場多過一個主題園區。





以前響 西部採礦營 入面有一個小湖畔,可以俾賓客划下船,不過粉飾後就並冇整返一個湖;仲有唔知點解會有一個同上面嗰個 炸彈危機 一模一樣嘅設施出現,一樣嘅野點解要起兩個呢...  我自己都諗唔明點解會咁,呢一刻嘅我已經諗唔通兩年前自己嘅構想,真係搞笑,哈哈!





之後突然間會有一個小建築物,竟然係演藝人員通道嘅入口!其實我覺得外觀就唔係好差嘅...  但係我驚訝係因為呢個入口嘅位置好似唔係咁好,只係求其搵個位開個入口,唔係咁方便。再者,呢個係全個主題園區入面嘅嘅惟一演藝人員通道入口,可想而知地底通道係幾咁混亂。




上一次講過,粉飾後特別用樹木去分隔各個園區,唔會俾賓客響園區入面見到唔啱主題嘅野;粉飾前都有用樹木黎做間隔,不過真係只係純粹間隔囉,都仲係可以見到旁邊園區嘅野。再加上以前起建築物嘅時候唔係好再乎高度,起到好高,令身處旁邊園區嘅賓果更加容易見到。而粉飾後嘅樹木係有特別鋪排,同時亦降低建築物高度,咁就可以好完美咁分開每個園區嘅故事!





最後就係夜晚嘅燈光啦,都係亂黎,求其放嘅!園區入面啲燈柱甚至係多到有啲刺眼...  反而 礦山鐵道 嘅燈光效果又唔錯喎!不過唔太鍾意響山上面見到一支支燈柱,好礙眼呢...





粉飾前嘅 西部採礦營 同埋粉飾後嘅 邊域山谷 係唔係真係相差好遠呢!以前起嘅時候都冇咁講究。而家整個 Wonderland 已經粉飾咗一半,我會繼續粉飾落去嘅!之後有新進展嘅話再同大家分享!


沒有留言:

張貼留言