2012年11月11日

Duffy迪士尼小熊 收到他們的萬聖節禮物!

星期五晚上約咗嗰位朋友見面,拎咗之前空運到港嘅 Duffy 萬聖節禮物,仲同佢傾咗好耐計添!佢同我講咗好多今次響 東京迪士尼渡假區 嘅經歷,我又講返我之前嘅經歷,傾得好開心!但係嗰晚返到屋企都好夜啦,所以我決定星期六朝早先送俾 Duffy 佢地,一起身就即刻俾佢地睇。




睇下佢地收到禮物嘅一刻!三隻 Duffy 突然知道自己有萬聖節禮物收,都覺得好興奮好開心啊!




首先,我就送咗一版 Duffy & ShellieMay 萬聖節貼紙俾 小Duffy,有部份貼紙係有立體效果架!





至於來自東京嘅 大Duffy,我就送咗一個2013年月曆俾佢,雖然唔關萬聖節事,不過都唔緊要啦。




月曆上面係顯示日本假期,但係見佢咁靚,所以我都買咗落黎。月曆仲附送2013紀念鑄幣一杖。




每個月嘅設計都係依照返嗰個月有咩特別嘅節日,Duffy 同埋 ShellieMay 會著上唔同嘅服飾。




同貼紙一樣,月曆都係有立體效果!唔知點解我覺得個月曆好似好易整爛,我要小心啲放好佢!




最後,香港迪士尼樂園 大Duffy 嘅禮物就係一本2013年記事簿,又係唔係好關萬聖節事...  點解我會送呢份禮物俾佢呢?因為我覺得呢份係三份之中最靚嘅,當然送俾我嘅第一隻 Duffy 啦!




真係設計得好靚,幾乎每頁都係獨特嘅;除咗一般會有嘅年曆、行事曆之外,仲有一啲備忘頁。







每論係 香港迪士尼樂園 定係 東京迪士尼渡假區,用黎裝住商品嘅膠袋都係設計得好好!今次就係萬聖節版,同我上次去一樣,都係一邊係 東京迪士尼樂園,另一邊係 東京迪士尼海洋。






我仲麻煩我朋友幫我拎一本日文時間表,因為真係好靚!佢仲有額外收穫俾我,真係多謝哂!




渡假區資訊小冊子 Discover 同埋 東京迪士尼海洋 嘅地圖都有少少唔同,變咗2012-2013年版本;我睇返,兩邊都應該係因為配合返 反斗奇兵瘋狂遊戲屋 Toy Story Mania 開幕而作出更新。





其實做 Duffy 都幾好丫,又有靚衫著,又有禮物收,平時又只係響屋企玩、訓覺,真係嘆!遲啲就到聖誕節,好快又到佢地生日,又有禮物收啦!而我就...  ( 咦!乜唔係有人話要慳錢架咩?)





2012年11月7日

萬聖節已經過咗成個禮拜啦,但係點解 Duffy 突然間又會有萬聖節禮物收嘅呢?究竟係咩黎嘅呢?其實係我有位朋友響10月尾去咗 東京迪士尼渡假區 兩個樂園玩,所以我特別托佢幫我買少少野。雖然我之前都同佢講咗好多次唔該,不過希望佢唔好嫌我長氣,響到再次同佢講聲唔該哂!




東京迪士尼 有咩商品能夠促使我特別要搵網友幫我買呢?當然就係 東京迪士尼海洋 Duffy 商品啦!嗰位網友幫我買咗三樣 Duffy 產品,分別係 萬聖節貼紙、2013年月曆,以及係 2013年行事曆。我原本仲有另外三樣萬聖節商品想要架,但好可惜佢去到嘅時候已經賣哂;都好嘅,幫我慳下錢!細聲啲啊...  我仲未話俾 Duffy 佢地知架...  諗住俾個驚喜佢地嘛...  佢地收到嘅時候一定開心死啦!






講開日本嗰邊嘅野,順便講埋雜誌 Disney Fan 2012年12月號啦,我上星期又買咗返黎睇下。今期慶祝日本 迪士尼商店 Disney Store 20週年,所以用咗黎做封面;我都想香港有 Disney Store...  我記得細個嗰陣響 時代廣場 係有一間 Disney Store 嘅,但係之後唔知點解會冇咗... 好懷念...





12月號,當然就有好多關於聖誕節嘅資料啦!東京迪士尼樂園 嘅聖誕節巡遊好似好好睇咁喎!




至於 東京迪士尼海洋 就有聖誕節水上表演,睇落好似好夢幻咁;不過我對另一樣野有興趣啲...




能夠吸引到我注意嘅,當然就係 Duffy迪士尼小熊 啦!穿上聖誕節服飾嘅 Duffy 真係更加可愛嘅!




樂園方面同時亦推出大量 Duffy 聖誕節產品,今期 Disney Fan 都簡略咁為讀者介紹一下。之前響 東京迪士尼渡假區 官方網站已經見到,佢地今次出咗兩套 Duffy 服飾,仲要兩套都好靚!




唉...  我都好想買呢啲咁靚嘅產品...  正當我好羨慕身處日本嘅 Duffy粉絲 之際,幸運嘅事又再發生!有另一位網友咁啱同我講到,佢響今個星期會去日本,亦會去 東京迪士尼渡假區 兩個主題樂園。我即刻主動問下佢可唔可以幫我買啲 Duffy 產品,佢好好人咁答應咗我;真係多謝你幫我忙啊!佢而家應該已經響日本玩緊啦,可能未必睇到呢篇文章,但係都再次祝你響呢幾日玩得開心啲!

真係好感謝咁多位同樣鍾意 迪士尼 嘅網友,去旅行都仲要幫我買野,麻煩到你地唔好意思啊!>_< 我都有留意過香港啲鋪頭,有部份都會有得賣 東京迪士尼渡假區 嘅商品,不過價錢就唔平...  因為我自己就唔太認同呢種炒貨嘅行為,所以我都堅持唔會幫襯,只好請不同嘅網友幫幫手。相反,假如各位都係喜歡 迪士尼 嘅朋友有野想我幫手的話,我幫到嘅話都一定會幫!隨時歡迎!


沒有留言:

張貼留言