2012年11月18日

米奇 米妮 生日快樂! 一切就是從84年前的今天開始...

除咗 反斗奇兵大本營 之外,今日更加係兩位著名 迪士尼朋友 ─ 米奇、米妮 嘅生日啊!佢地兩位係響1928年嘅今日首次登上大銀幕!八十四個年頭就咁就過去,響到祝佢地生日快樂!

回想過去,而家整個 迪士尼 嘅業務,無論係主題公園、電影等等,全部都係由呢兩隻老鼠開始。佢地兩位更加成為世界上最受歡迎嘅卡通人物,響八十四年間亦都試過以不同嘅造型出現;之前響暑假前,園方就用過各種 米奇 嘅造型黎做樂園時間表嘅封面,就等我地趁今日懷念一下!





其實幾年前我都響樂園入面買過一盒曲奇餅,個包裝盒上面都係印有各 種米奇 嘅造型架!




星期四響樂園我亦買咗兩樣 米奇 嘅產品,當係同佢慶祝生日!( 真係個「好」藉口俾自己買野... )




第一樣商品係一個iPhone保護殼,都設計得幾靚;上面有不同 米奇 造型,亦有1928年嘅字樣。




睇開Tho'sDreams嘅朋友都應該知道我係特別鍾意魔法師造型嘅 米奇,我今次又買咗一隻!唔知點解佢地用咗 魔法師米奇 黎做2013年嘅主角,出咗好幾款商品,包括之前嘅個人化名牌。




呢隻 魔法師米奇 嘅兩隻腳板上分別寫有2013以及「BEL13VE IN MAGIC」嘅字樣,配合返主題。





相信大家都留意到,其實呢隻 魔法師米奇 嘅服飾同原裝版本嘅 魔法師米奇 係有少少出入嘅;佢頂魔法帽冇咗星星、月亮圖案,取而代之嘅係一點一點嘅閃粉,件衫上面都有架,好靚!




同時間,件衫亦有一啲圖案:有2013年圖案之外,仲有各位 米奇家族 迪士尼朋友 嘅圖案!




以下就係我屋企嘅所有 米奇 啦!估唔到我總共都有八隻 米奇 咁多喎!仲要每一隻都唔同造型架!




再次祝兩位 迪士尼 大明星生日快樂!之後好快就輪到我嘅 Duffy家族 過生日啦,一定要好好慶祝!


沒有留言:

張貼留言