2012年11月19日

Duffy 的生日禮物及聖誕節禮物, 空運到港!

上星期四響樂園同網友見咗面,拎咗 Duffy 嘅禮物;原來啲禮物都幾大份,真係麻煩哂嗰位網友!不過我唔想咁早就送啲禮物俾佢地,所以拎到返屋企影張相之後就收埋咗,Duffy 佢地仲未知架!




上一次個膠袋就係萬聖節主題,今次輪到聖誕節啦!同樣都係設計得好靚,好色彩繽紛!但睇真啲,原來同之前係有唔同;就係今次並冇分開到 迪士尼樂園、迪士尼海洋 各佔一邊。今次只係印上咗 東京迪士尼渡假區 嘅標誌,兩個主題公園嘅標誌並冇出現響膠袋上面。




網友仲特別送咗 迪士尼樂園、迪士尼海洋 日文版樂園時間表 Today 各一本俾我!真係多謝你啊!今期11月封面,分別由穿上不同系列聖誕裝嘅 米奇、米妮 擔任兩本時間表嘅封面人物!




時間表入面同樣亦刊登咗大量活動圖片同埋商品圖片,令我最興奮嘅當然就係可以見到 Duffy 啦!






我考慮過之後,決定遲啲將會分開兩次去送聖誕節禮物同埋生日禮物俾 Duffy 佢地。下星期會先送聖誕節禮物,再下星期到佢地生日當日就會送埋生日禮物!唔知佢地會有咩反應呢?





2012年11月14日

之前拜託網友幫我響 東京迪士尼海洋 買啲 Duffy 商品,俾 Duffy 佢地做生日禮物同埋聖誕節禮物;佢早前就已經返咗黎,響呢到再次講聲多謝,又要幫我買又要幫我拎返黎,真係唔該哂啊!我地約好聽日會響樂園入面見面,Duffy 佢地又有禮物收,仲要每人兩份,到時一定非常開心啦!




前兩晚上過 東京迪士尼渡假區 官方網頁,去咗 Duffy 專頁,偶然發現嗰個動畫有特別嘅景象!臨近聖誕節,Duffy 基地 Cape Cod 地區開始落雪啦!仲有幻麗嘅聖誕裝飾同埋聖誕樹!




話時話,香港迪士尼樂園 嘅官網去到呢一刻都未更新 雪亮聖誕2012 嘅資料喎,點解咁遲嘅...  唔通去到活動開始日先至正式更新?唔知聽日會唔會見到一個充滿節日氣氛嘅官方網頁呢?


沒有留言:

張貼留言