2012年11月19日

踏進聖誕小鎮大街, 感受充滿歡欣的節日氣氛!

唔好意思,本身諗住星期五出嘅呢篇關於 雪亮聖誕2012 首日嘅體驗文章,最後遲咗幾日先至出...  但係要請鍾意 Duffy 嘅朋友再等多一日啦,因為響呢篇文章入面,Duffy 係唔會出現嘅...  我咁鍾意 Duffy,而 Duffy 又同聖誕節特別有淵源,所以佢係值得有一篇專題文章!聽日會出架啦!




響我正式開始講 迪士尼雪亮聖誕2012 之前,請容許我首先分享兩樣關於樂園嘅題外話先。第一樣係關於樂園開放安排嘅,其實上星期四我係特別10:00就入到去嘅,諗住一開門就去玩。不過嗰日就俾我發現同以前有少少唔同咗喎,以前響樂園開放前半小時就開始會俾賓客入園;賓客可以響 美國小鎮大街 行下,去到開放時間就會有樂園開放典禮,之後就可以去其他園區。

當日嘅開放時間係10:00,夠鐘先至開始俾賓客入園,同時候亦取消咗以前嘅開放倒數典禮。大家可以睇下呢兩張相,10:00嗰陣響入口都係人頭湧湧,如果早咗入去就可能要同人逼一陣啦...





而第二個題外話就係:幻想世界 嘅遊樂設施 ─ 小飛象旋轉世界 開始咗粉飾啦!終於到佢啦!其實我一直都覺得樂園嘅圍板做得好好,我地成日入去玩嘅就可能會覺得有少少睇唔慣;但假如一位賓客係第一次入園嘅話,根本就唔會覺得係做緊粉飾!因為啲圍版靚得黎又好自然!





好啦!開始講返 迪士尼雪亮聖誕2012 啦!一入到樂園,最搶眼嘅必定係呢棵巨型聖誕樹!上一次入園嘅時候,聖誕樹底部就未有裝飾,今次活動正式開始,出現咗一個個禮物盒佈置!





大街廣場 都有佈置架,響亭內就出現咗巨型聖誕佈置,分別有 米奇 同埋 米妮 嘅頭型造型飾物。





大街上嘅建築物都已經掛上林林種種嘅佈置,而燈柱上亦掛有 米奇、米妮 頭型造型掛飾。






大街兩旁嘅大樹上都唔例外,同樣掛有聖誕飾物;樹上更加有 米奇、米妮 雪人造型掛飾!




呢兩年 迪士尼雪亮聖誕 活動都只係限定響 美國小鎮大街 進行,其他園區都冇特別表演或佈置。去到 睡公主城堡 前,都仲可以見到掛咗一啲小型裝飾;但係去到 幻想世界,就同平日冇咩分別。




行行下見到有位拎住一大堆氣球嘅演藝人員行過,於是我就影咗呢張相;嘩,有聖誕雪花氣球喎!




聖誕小鎮當然唔會只係得裝飾啦,仲有不同嘅人物出現,為小鎮增添更多聖誕節日氣氛!上年出現過嘅精靈們今年都有再次返黎聖誕小鎮,佢地手上係攞住一啲好得意聖誕玩具架!





今年仲有聖誕小鎮歌唱團為大家送上聖誕樂曲!響 大街閃雪亮燈 開始前,佢地都會出黎唱幾首歌!





一眾 迪士尼朋友 亦經已換上聖誕新裝,同大家見面、影相!今年嘅服飾更加製作得非常細緻!





除咗 米奇家族 嘅 迪士尼朋友 之外,以前只會響巡遊出現嘅 薑餅人,今年都出埋黎同賓客影相!




今年 迪士尼雪亮聖誕2012 更加有新面孔出現,全新人物 白雪冬鼠 正式登場!你覺得佢可愛嗎?




上次回顧前幾年嘅 迪士尼雪亮聖誕,講到以前食過一個 米奇窩夫,不過咁耐以黎只係食過一次;今次我特別去買咗個黎食,當做午餐,順便懷念一下昔日!嗯,都依然係咁好味!





之前幾次入去都冇睇到 迪士尼飛天巡遊,今次揀咗個靚位,可以同時影到巨型聖誕樹同埋花車。




我地轉移去到商店入面啦!我地黎到早前響八月先開幕嘅新商店,Victorian Collection;玻璃屋入面放有一棵金、銀、紅色小型聖誕樹,好華麗!呢棵聖誕樹亦都掛有 米奇雪人 裝飾架! ( 其實我相信 米奇雪人 同埋 白雪冬鼠 應該係兩個人物黎,雖然有啲似樣,但其實都有好大分別... )





大街百貨店、糖果店嘅各處都有好多得意嘅佈置;當然,各款聖誕節系列商品亦經已上架!今年 米奇、米妮 套聖誕服飾咁靚,搞到我都有興趣買返隻 米奇 留念,遲啲可能買隻鎖匙扣啦!





出返去商店外,各個櫥窗展示不同款式嘅聖誕商品,仲有 米奇家族 迪士尼朋友 嘅雕塑。









再一次見到 米奇雪人、米妮雪人!今年無論係樂園佈置抑或商品,都經常可以見到佢地嘅蹤影!





裝飾又睇完,商品又睇完,商店櫥窗都睇完,咁而家又有咩好做呢?突然俾我醒起一樣野!每次有特別活動舉行,動畫藝術教室 都會有啲特別嘅畫可以畫,於是我就去睇下今次有咩畫啦;聖誕節,梗係要幫 迪士尼朋友 們加返一頂聖誕帽啦!今次我就畫咗一幅戴咗聖誕帽嘅 米奇!




畫完畫出黎,竟然咁啱俾我撞到一位之前見過面嘅網友!真係巧合!於是我地就一齊行動啦!距離 米奇玩具舞曲 開始都仲有一段時間,所以我地就趁呢個機會去搵下 雪亮聖誕 貼紙!今次第一期貼紙一共有六款,換言之,每個主題園區都會派發一款;以下就係貼紙嘅款式。




講起貼紙就順便講埋另一樣 迪士尼收藏品 ─ 樂園指南;今年 雪亮聖誕 係由 唐老鴨 做主角。睇返兩年前嘅 雪亮聖誕 樂園指南,係 米奇 黎嘅;但原來兩款係同一系列架,背景都係糖果店!




行完全個樂園搵齊六款貼紙,我地返到去 美國小鎮大街,終於都夠鐘欣賞 米奇玩具舞曲 啦!哎呀!掛住搵貼紙,遲咗少少添,整條大街都已經企滿人;我地只好去到較後位置睇啦!今年嘅 米奇玩具舞曲 同上年冇咩分別;我今次就將焦點放響 迪士尼朋友,集中影佢地。








相比起 米奇玩具舞曲,大街閃雪亮燈 真係驚喜得多,所以我嗰晚先會急不及待即刻同大家分享!嘿嘿,我本身好期待,想快啲再睇多次今年咁精彩嘅 大街閃雪亮燈!咁唔到,聽日就有機會睇...


沒有留言:

張貼留言