2012年11月20日

2012年 Duffy迪士尼小熊 過聖誕!

呢篇文章我係設定咗時間發表嘅,其實我昨晚就已經寫好咗...  咁點解我要特別設定時間發表呢?響呢一刻,2012年11月20日上午11:00,我正身處 香港迪士尼樂園渡假區 做緊一樣好重要嘅野;我好希望 Duffy 可以一直陪伴住我,俾幸運我...  究竟我做緊咩呢?今晚我返屋企後再同大家分享!




上年,我出咗一篇文章,係關於 Duffy 響樂園裡面過聖誕節嘅;而今年我亦再次推出2012年版本!響呢篇文章入面,我將會同大家分享下 迪士尼雪亮聖誕2012 所有關於 Duffy迪士尼小熊 嘅野!

作為一位 Duffy 粉絲,嗰日一入到樂園,我嘅第一個任務,當然就係要入商店搵新嘅 聖誕小Duffy!入到 大街糖果店,行近擺放 Duffy 嘅貨架,見到最頂有聖誕佈置,而貨架上就有好多 聖誕Duffy!






我慢慢睇清楚咁多隻 聖誕小Duffy,睇下每一隻有啲咩唔同;最後,我終於都揀到一隻俾自己。其實呢隻 聖誕小Duffy 之前響樂園推出 瘋帽子服飾 嗰陣都已經同大家講過下,今次再睇真啲啦!小Duffy 今次著住聖誕衫,帽上有一個小飾物,頸前有一個毛球,而佢嘅後面亦有 Duffy 招牌。






除咗呢隻 聖誕小Duffy 毛公仔之外,有好多 雪亮聖誕2012 嘅商品都有 Duffy 個樣響上面架!






樂園先前亦推出過一個新嘅商品系列,使用嘅圖片印有多位 迪士尼朋友,而 Duffy 都有份架!





商店內不同嘅佈置,有部份都放有 Duffy迪士尼小熊;我覺得呢隻 Duffy 響玻璃球入面好得意啊!




離開商店,我帶住屬於我嘅 聖誕小Duffy 去玩;見到 Duffy 出咗黎同賓客影相,我都響旁邊影下。我特別搵一個合適嘅角度,希望可以一次過影哂我嗰隻 聖誕小Duffy 以及同人影緊相嘅 Duffy。




之後,Duffy 見到我想一次過影哂佢地兩個,佢偷偷地轉身,向鏡頭整鬼臉!個感覺好奇妙啊!




我平時通常都唔會走去同 迪士尼朋友 影相,但今次係 Duffy,加上要去換獎品,所以就去咗合照!響同 Duffy 合照之前,我都邀請佢擺個可愛啲嘅姿勢俾我影下相,佢真係好可愛啊!>_<  呢張相可以清楚留意到,Duffy 今年套聖誕衫,同 聖誕小Duffy 毛公仔套衫係一樣架!好有意思!




剛剛提及嘅獎品,其實係響暑假嗰陣嘅 奇妙處處通 一週年抽獎獲得嘅,係精美照片一張。先前園方寄咗電郵俾我,叫我去 小鎮沖印店 換取獎品,我以為佢地已經影好咗一幅指定照片;但原來係要我同 迪士尼朋友 影完相,之後再由我自己揀相嘅,咁我當然選擇同 Duffy 合照啦!我咁耐都冇試過響 小鎮沖印店 曬相,今次終於試咗第一次!呢個用黎裝住張相嘅封套又幾靚喎!




曬出黎嘅相係有相框嘅,而家嘅主題就係 雪亮聖誕2012;相片上亦印有 迪士尼朋友 嘅簽名!





同 Duffy 合照嗰陣,特別拎住新買嘅 聖誕小Duffy 同佢一齊影相,我同 聖誕小Duffy 都好開心啊!




去到傍晚,期待以久嘅 米奇玩具舞曲 終於上演,Duffy 著住上年嘅聖誕服飾響花車上向大家揮手!




太陽落山後,可以清楚影到 Duffy 櫥窗啦 ( 日間好多時會反光 )!Duffy 櫥窗都加入咗聖誕裝飾!





玻璃球內放咗一隻隻 聖誕小Duffy,而旁邊嘅聖誕樹上亦掛有原本係電話繩嘅 迷你Duffy。





Duffy 係一隻會帶來歡欣、幸運嘅小熊;今年聖誕節,你又有冇諗住帶佢返屋企陪你渡過佳節呢?


沒有留言:

張貼留言