2012年11月21日

夢想終於實現! 即將擁有一個屬於自己的名牌!

園方響 迪士尼雪亮聖誕2012 活動期間再次推出全新聖誕主題個人化名牌,上面仲有一個小徽章!我特別鍾意呢個名牌上面嘅雪花效果,有啲閃粉閃閃下,好靚啊!最後我又買咗一個俾自己...





昨晚響樂園返到屋企,我就只係好簡單咁只係講咗一句好簡短嘅句子:我有新名牌!但呢句句子其實係有深層次意義,特別係呢篇文章突然又歸納為 夢想飛翔 分類,唔係好古怪咩?哈哈,大家將各個疑點串聯起黎之後,相信都已經知道發生緊咩事,明白我講緊啲咩。

上一篇文章我有提及到,我設定咗時間響11月20日上午11:00發表,因為嗰一刻我做緊一件事...  呢件事對我黎講真係好重要,我一定要好好把握!冇錯,我去咗 香港迪士尼樂園渡假區 面試!先前都分享過好多次,成為演藝人員係我一直以黎嘅夢想,亦有講過夢想對我黎講有幾咁重要。遇上一次又一次嘅障礙,令我一次又一次未能成為一位演藝人員;不過我並冇輕易放棄。最後,我終於獲得一個實現夢想嘅機會,俾我可以響自己喜歡嘅地方工作,為不同賓客帶來奇妙!

一句簡單嘅「我有新名牌!」,表面上係講緊新推出嘅個人化名牌,但只不過係掩飾黎嘅啫...  買過好幾個名牌,我都只係響屋企收埋佢地;而今次,我可以將一個屬於自己嘅名牌掛上身啦!面試完畢後,當知道自己可以真正成為一位 香港迪士尼樂園 嘅演藝人員,我真係好開心好感動!同時又有啲錯愕;做慣賓客,俾人稱呼做同事真係有啲唔慣,我而家有啲驚自己人格分裂!0_0 不過凡事都總有第一次,可能我當時太激動,未係好相信眼前嘅事實;相信之後會慢慢習慣。

Duffy,the Bear of Happiness and Luck,係一隻會帶來歡欣、幸運嘅 迪士尼小熊;響我生命當中,Duffy 就好似真係為我帶來歡欣、幸運,陪伴住我,一齊渡過好多不平凡嘅日子。咁樣講好似好荒謬,但其實只係視乎自己嘅信念,而呢個就係我同 Duffy 之間一個純真嘅信念。我以後亦會抱著呢個信念,做好自己;當然亦會抱著呢個信念,做好演藝人員呢個角色!

呢一刻我亦要多謝各位睇開Tho's Dreams嘅網友,大家都好關心我,為我送上好多勉勵同埋祝福!上幾次都講過一個幻想嘅情境:假如大家見到名牌上寫住Thomas嘅演藝人員,可以估下係唔係我;今次終於都可以成真啦!得閒行過商店或商品車嘅話,不妨留意有冇一個叫Thomas嘅物體!嘿嘿!


沒有留言:

張貼留言