2012年11月4日

黑色力量消散... 溫馨的節日快要又再來臨了!

響每次嘅特別節慶活動開始之前,園方會慢慢逐步逐步響樂園入面設置不同嘅節日裝飾。不過,最令我佩服嘅係,響每次活動完結嘅之後嗰日,所以佈置已經可以消失得無影無蹤。佢地驚人嘅速度,之前已經見識過...  但昨日一入去就見到一樣野,真係令我佩服得五體投地!估唔到短短三日,園方清走哂所有 黑色世界 嘅裝飾之餘,更加已經將巨型聖誕樹豎立響大街上!




詭墳學院 消失了,冇得返學啦...  ( 我影呢張相嗰陣有位強國人望住我,可能諗緊我響到影咩。XD )




中央廣場 嘅學院花園都唔見咗... ( 學院花園係我響故事作出黎,但我都唔知呢個位個裝飾叫咩... )




黑色力量都開始遠離 太空山,夜晚嘅燈光由綠色變返做紫藍色;飛越太空山 亦會響11月7日返黎!




黑色馬戲班 撤出 探險世界,下年究竟仲會唔會返黎呢?我都係比較希望呢個位可以變成新園區...  唔知班主佢地走之前有冇順便去埋 灰熊山谷 玩下呢?呢條路對正個入口,好方便,哈哈!




我好多時都只係將著眼點放響幕前演出嘅演藝人員,但其實幕後嘅演藝人員都為樂園做咗好多野。一班為樂園增添裝飾嘅人員,我相信佢地響深夜係分秒必爭,所以都趁呢個機會多謝佢地。期待之後可以陸續見到 雪亮聖誕2012 嘅裝飾同埋佈置響樂園入面出現,迎接呢個咁溫馨嘅節日!


沒有留言:

張貼留言