2012年11月8日

自製樂園地圖 - 更新迷離莊園小路!

黑色世界 完咗,雪亮聖誕 又未開始,呢排都冇咩好講,搞到而家講啲野都係一啲無謂...  但係希望我自己同大家都可以撐著!雪亮聖誕 下星期四就會開始,咁就會有返多啲話題講架啦!

前幾日無無聊聊,諗起樂園方面終於都統一使用 迷離莊園 小路版本嘅地圖,不如我又試下整先!原來搵啲樹淨係黎遮住 迷離大宅 都唔係咁簡單,因為要好小心咁砌返一條合適嘅小路出黎。




嗯!大功告成!不過一放大咗張圖就可以見到有好多瑕疵,啲樹有啲假,仲有圖片質素一般...




除咗 迷離莊園 小路之外,園方呢排都響樂園地圖上面作出幾項更新,於是我又順便整埋其他野。首先,響 黑色世界 活動期間,黑色馬戲班 嘅位置由 灰熊山谷 改為屬於 探險世界 園區。不過而家佢地又用返舊版本,呢個位置被定為屬於 灰熊山谷 園區,咁究竟呢個位屬於邊到呢?

其實我自己就覺得應該屬於 灰熊山谷 嘅,因為響經過火車橋已經有一個顯示三大新園區嘅牌;即係話俾賓客知佢地已經進入緊呢三個新園區啦,所以呢個位歸屬 灰熊山谷 好似合理啲喎。其實都唔係太重要嘅啫,綠色同棕色都冇所謂啦,當然我就希望會有一隻新顏色嘅出現啦! A_A




另一項就係配合返 Victorian Collection 開幕而作出更新,玻璃屋已經加咗入我嘅自製地圖入面啦!




最後,既然冇野做,我亦貪得意,整咗以下呢個帶有寄望嘅版本!你應該知道我講緊咩嘅!真係唔知我嘅寄望係咩嘅話,可以同第一張圖比較一下,嘿嘿!希望會儘快成真啦,好心急!>_<


沒有留言:

張貼留言