2012年11月7日

以灰熊山谷為創作藍本的自製園區: 邊域山谷!

響好耐之前,我就同大家分享過我用電腦遊戲創作咗 香港迪士尼樂園 入面嘅 沖天搖控車。事隔接近一年,隨住 灰熊山谷 開幕,我就特別以 灰熊山谷 為藍本,創作出一個全新園區!




響正式介紹呢個新園區之前,我想先講下我響遊戲入面創作嘅主題公園,Wonderland 夢幻樂園。佢係我自創嘅一個主題公園品牌,包含咗以不同主題而建成嘅主題公園,暫時我建成咗兩個。

最原先嘅就係同名主題公園 Wonderland,之後又有 Wonderland Haunted Park 夢幻詭異樂園;另外我亦計劃過 Wonderland Concept Park 夢幻故事樂園,會以比較完整嘅故事主題做主打;最後亦有諗過會有 Wonderland Aqua Park 夢幻水濺樂園,睇個名就知道係一個水上樂園啦。

而今次嘅新園區我就放咗響 Wonderland 入面,呢個主題樂園其實原先係整得比較求其;但我後來響網上知多咗關於 迪士尼幻想工程 嘅資料,所以就參考咗啲概念黎重新粉飾樂園。有機會的話再俾大家睇下 Wonderland 粉飾前後的對比啦!我自己就覺得粉飾後真係好好多!

以下呢幅圖就係 Wonderland 啦!有部份園區都仲未開始粉飾,因為我係逐個逐個園區咁更新。而呢幅圖入面見到嘅都係一啲已經粉飾完成嘅主題園區;唔知你又覺得邊樣遊樂設施最搶眼呢?




好啦,我地黎到 邊域山谷 Western Frontier 呢個園區!同 灰熊山谷 一樣都係用西部小鎮做主題。邊域山谷 嘅地標就係 邊域礦山 Frontier Mountain;佢係唔係好高呢?響整個園區都可以見到!




等我地由入口進入 邊域山谷 啦,已經可以隱約見到前面有彎彎曲曲高高低低嘅礦車路軌。




真係有好多礦車路軌喎!唔知坐上去係點嘅呢?唔好咁心急住...  最精彩嘅野梗係放響最尾架啦!




簡單介紹下 邊域山谷 裡面嘅結構啦,呢到主要分為兩部份,一邊係西部小鎮,一邊係山谷。響山谷呢邊,礦車沿住路軌走黎走去;至於賓客嘅通道,就係呢啲興建響路軌上面嘅架空橋!又考下大家先,唔知你估唔估到黑色嗰條再高啲嘅野係咩黎嘅呢?嘿嘿,一陣間開估!




架空橋仲特別設計到有一個個窿,可以俾你響橋上面見到礦車經過,係唔係好有特色呢?




而家開始同大家講下每一樣遊樂設施!響 邊域礦山 旁邊有一個小角落,嗰到有一個遊樂設施。佢叫做 邊域礦山採礦井 Frontier Mountain Mining Shaft;小心!升降台將會突然跌落礦井深處!




響呢一邊山腳有 邊域礦山炸藥儲存庫 Frontier Mountain Dynamite Storage,炸藥筒將會轉暈你!




至於響山谷嗰邊呢就有 炸彈危機 Dynamite Mania,睇佢個樣都應該知道會發生咩事啦...




響小鎮入面都有兩個遊樂設施,一個比較輕鬆啲,叫做 邊域西部秀 Frontier Show,睇下表演咁。




另一個遊樂設施就都係不斷轉到你暈,就係 牛仔轉轉圈 Cowboy Around,係繩索造型黎架!不過我諗諗下,全部都係轉下轉下好似唔係咁好,等我遲啲轉做一個啱小朋友玩嘅遊樂設施先!




又係開估時間!頭先嗰條黑色野係單軌鐵路黎嘅,Wonderland Monorail 會經個哂每一個園區。小鎮呢邊都有車站架,就係 邊域山谷單軌鐵路站 Western Frontier Monorail Station 啦!




最精彩嘅時刻到啦!因為我地即將要坐 邊域礦山採礦車 Frontier Mountain Mining Rail!呢間採用西部風格,位於 邊域礦山炸藥儲存庫 旁邊嘅建築物就係上礦車嘅地方!




上咗礦車啦!一開始會慢慢進入到礦洞裡面,出返礦洞之後就會響山谷穿插,好驚險啊!










講完遊樂設施又同大家講下其他設置先,響 邊域山谷 一個比較隱閉嘅位置有一間急救中心。點解要隱閉啲呢?其實 香港迪士尼樂園 嘅急救站都係比較隱閉,我相信係想保障返病者嘅私隱。




又再俾大家估下,究竟呢個咁有趣嘅建築物,入面有啲咩呢?今次即時開估啦,其實係洗手間黎。園區入面仲有一間快餐廳、樂園資訊亭,同埋另一個洗手間,不過我就冇影到呢幾個設施。





我同時亦希望呢個樂園營運時可以同一個真正嘅樂園相似啲,所以都整咗一啲演藝人員通道。通道會通返入後台區域,演藝人員可以好方便咁響地底去到各個園區,當然一般賓客係唔入得啦。





其中一個後台區域就係 邊域礦山 嘅背後!呢到正正就係礦車進入礦洞嘅上面,平時係睇唔到架!整個區域都俾 邊域礦山 遮蓋住,有條路俾維修人員檢查;我亦計劃緊響到加一個煙花發射區。




另外一個得意嘅位置,就係 邊域礦山採礦車 嘅緊急出口,又係用咗特別嘅方法去遮住佢。其實呢啲設置係唔會用到嘅,因為遊戲入面冇相關設定,真係純粹我想令個樂園真實啲而加上去。




剛才提及過我參考過一啲 迪士尼幻想工程 嘅概念黎粉飾呢個樂園,而家同大家講下其中一個啦。迪士尼主題公園 好在乎每個園區之間嘅分隔,儘量做到響一個園區入面唔會見到另一園區嘅野;我粉飾呢個樂園嘅時候都有用一啲樹木去做分隔,盡可能令到賓客唔會睇到旁邊園區嘅建築物。




總結 邊域山谷 入面嘅每個設施,俾一張高空圖大家睇下;你又分唔分得出每一樣設施嘅位置呢?




最後,再送上幾張晚間圖片;迪士尼樂園 啲燈光效果真係做得好好,但係遊戲入面就冇咁正啦...  因為無得揀燈光顏色,亦唔能夠仔細設計燈光嘅分佈同埋映照方式;不過我覺得都還可以嘅。









當然呢個園區就絕對比唔上 灰熊山谷 啦!畢竟每一位 迪士尼幻想工程師 都係專業架喎!現實亦都唔會好玩遊戲咁易,不過如果能夠將呢個園區搬到去現實,我都有興趣想去玩下!哈哈!


沒有留言:

張貼留言