2012年12月3日

非一般的奇妙體驗, 正式展開!

上星期二響 迪士尼大學 畢業,事隔一個禮拜,聽日我終於會正式去到自己嘅工作地點實習啦!真係好期待啊!響實習嘅過程中唔知又會學到啲咩新嘅知識呢?好想快啲與不同嘅賓客見面!作為演藝人員,其中一個任務就係要為賓客帶來奇妙體驗,但我自己都可以從中感受到奇妙感覺;響神奇王國入面創造奇妙,同時又能夠感受奇妙,我稱呢種雙重魔法為非一般嘅奇妙體驗!

今個星期二、四、六都會返工,不過下個星期要考試,只係需要返星期日、四,安排得好體貼。好多網友先前知道我成為演藝人員後都有留言,好多謝大家咁關心我!希望可以響樂園見到大家!其實樂園入面唔知有幾多位演藝人員叫Thomas,而家就縮窄範圍,俾個提示方便大家搵我啦!提示:六個園區嘅演藝人員戲服之中,我覺得有兩款係特別靚嘅,而我今次就有幸著上其中一款!我應承過自己要抱住純真嘅態度做好呢個角色,我要加油啊!各位朋友,我地約定樂園入面見啦!


沒有留言:

張貼留言