2012年12月4日

迪士尼雪亮聖誕2012 網上活動 -「映像。微故事」

樂園方面昨日響網上開始咗一個活動,名為「映像。微故事」,鼓勵大家用相片創作一個小故事。我自己其實唔係咁鍾意太短嘅故事,因為會規限故事嘅創作,我創作嘅故事通常都會有一定長度。不過,既然樂園主動推出呢種類型嘅活動,我都會參加以表支持嘅;昨晚我已經遞交咗作品啦!




各位睇開Tho'sDream嘅網友,應該都會認得到以上四張相片都係響之前嘅文章入面出現過嘅!唔知大家會唔會覺得右下角嗰張相片好似有啲古怪,同上次嗰張明明係同一張,但係又有啲唔同;拆解謎底:上次嗰張係原圖,不過今次參加活動,為咗提升美感所以加過工,唔好踢爆我喎!>_<

如果各位都想參加今次活動的話,由即日起至12月23日可以去樂園官方Facebook專頁遞交作品。活動完結時有最多票數嘅100份作品 或 每週首50份作品 或 首300份奇妙處處通會員作品 可獲獎!但係假如你對呢類創作活動冇咩興趣的話,都可以欣賞一下其他作品,投下你神聖嘅一票!




最後請容許我賣個廣告!各位親愛嘅Tho'sDreams讀者,唔知咁多位覺得我今次嘅作品如何呢?如果你覺得我嘅作品都唔錯的話,誠邀你響活動中投我一票,以作鼓勵!多謝各位幫忙!哈哈!


沒有留言:

張貼留言