2012年12月10日

夜遊樂園, 漫步於每一個主題園區...

返工之後可能因為未習慣啦,好多時都好累...  所以上星期寫少咗文章,但今個星期會正常返架啦!返咗四日工,學咗好多新野;試過第一次落單、派貼紙、交換徽章等...  全部都係係好特別嘅體驗。下星期仲會有機會嘗試響巡遊期間幫忙維持秩序,好期待!仲可以穿上 米奇寶石背心!哈哈!

其實本身上星期二、四都想收工後入一入樂園,不過收20:00,最終都打消咗呢個念頭。最後,響星期六就入咗樂園,因為要拎時間表!嗰日唔拎就冇機會架啦!好彩嗰日收18:00咋!




入到去當然要睇我非常鍾意嘅 大街閃雪亮燈!可以見到雪橇花車已經響後台區域準備就緒!




雖然我企呢個位就睇唔清楚亮燈嘅一刻,不過最正嘅係,可以近距離影到花車上嘅 米奇 佢地嘛!




亦可以影到一眾拎住雪花燈柱嘅演藝人員;佢地嘅服飾真係好靚,睇咁多次都唔會覺得厭。




而家,美國小鎮大街 就好似變咗我嘅第二個屋企 ( 嘿嘿,又俾多咗個提示大家啦!);今晚入到樂園,我亦特別走遍整個樂園,細看每一個主題園區,再次感受每一個園區嘅故事。









而家每次離開樂園前都會響火車站前影一張相,好似變咗個小習慣咁,不過著哂燈又真係幾靚嘅!




今期時間表係 唐老鴨 做主角,呢一晚入樂園,主要都係為咗佢咋!已經儲咗四款,要繼續努力!




今晚入園,特別興奮,最後又買咗好多野...  好彩我而家終於都有收入,就俾自己買多少少野啦!其中一樣收穫就係呢本 雪亮聖誕2012 記事簿,我再睇真啲,原來入面嘅頁面有 Duffy 架!





另外,見到好似推出咗好多新嘅 迪士尼徽章,揀下揀下,最後又買咗四個新徽章!




有我比較鍾意嘅 小飛象 同埋 Pooh;不過今次就覺得 米奇 米妮 嗰個最特別,因為有埋樂園特色。







星期日返工前都有入一入樂園,因為有任務在身啊!究竟係咩任務呢?稍後再同大家分享啦!


沒有留言:

張貼留言