2012年12月21日

傳聞中的世界末日來臨了...

2012年12月21日來臨了...  傳聞話,呢一日將會係末日,世界將會終結,人類將會滅亡...  唔知大家信唔信呢個傳聞呢?我好似係響中二嘅時候第一次聽呢個傳聞,當時真係有啲擔心...  但日子一日一日咁過,我並沒每一日都擔驚受怕;相反,我覺得呢個傳聞只係俾傳媒過於吹捧。

你有冇諗過,如果真係世界末日,會係變成點樣嘅呢?世界變得黑暗,再睇唔到任何光芒?響我自己嘅心入面,其實我有一次,真係覺得眼前嘅景像好似末日;就係之前嘅 風暴下的樂園...  不過,同一時間,我亦都覺得呢個情景好魔幻,令我慨嘆呢個世界的嘅瀚,自己嘅渺小。




不同嘅人會選擇用自己嘅方式面對末日呢個傳聞;事實上,呢個傳聞就對我嘅生活冇咩特別影響。我依然每一日起身就會每隻 Duffy 都錫一下,安置好佢地響床上或梳化上,然後開始我嘅每一天;




我依然每一日將 迷你Duffy 掛響我個袋上面,陪我出街、陪我返學、陪我考試、陪我返工...  而去到每一晚,我又會再錫每一隻 Duffy 一下,將佢地抱起,然後同佢地響床上訓一個好嘅覺!




其實,幸福係可以自己選擇嘅;我就選擇每一日都將歡樂、幸運帶俾自己,俾我幸福地過每一日。無論真係有世界末日,又或者去到最後一啲事都冇發生過都好,就讓我地幸運地過每一日啦!我會緊記著,活在世界上,我有權利選擇點樣過每一日!我地約定2012年12月22日再見啦!


沒有留言:

張貼留言