2012年12月23日

忙透的一星期... 過去了!

今個星期返咗五日工,真係有啲累,但同時又好滿足!因為我視每樣工作都係一個學習嘅機會!特別係當我幫助到每一位賓客,見到賓客嘅臉上展現笑容,就算係微不足道,我自己都會好開心!返咗三個幾星期,店內大部份工作都開始上手;不過有時候都會撞下板...  唔小心做錯野...  但係每一次撞板係對我一個好好嘅教訓,提醒自己下次唔好再錯,俾我響失敗之中汲取經驗。




除咗響自己間鋪入面做野,呢個禮拜亦有好多新嘗試,例如去另一間店幫手、去戶外商店車幫手。最難忘都係響巡遊期間幫手維持秩序,當然唔係因為可以著上米奇寶石背心啦,呢樣係Bonus啫!「為確保你同我地演藝人員嘅安全,請依照演藝人員嘅指示」呢句廣播,好似冇咩特別咁;其實每一位演藝人員,包括我,都好緊張,因為要確保賓客飛躍奇妙之餘,最重要係玩得安全嘛!

上星期收到一份小禮物,就係一頂 米妮雪人聖誕帽!雖然想要 米奇雪人 多啲,但係我都好開心!頂帽大到遮住咗 Duffy 對眼;我每次放工就係好似佢咁,累到想即刻遮住對眼訓返覺,哈哈!

又一次過俾三隻 Duffy 佢地試戴下啦!今次頂帽又唔夠大,裝唔哂三個頭,所以都係俾返我戴啦!戴住頂帽會有啲焗,同埋除出黎嘅時候啲頭髮會亂哂,但我都好鍾意戴住佢!夠哂有節日氣氛嘛!




一份對迪士尼嘅熱愛,為我帶來好多野,為我嘅生命帶來奇妙,亦為我帶來成為演藝人員嘅夢想;如今,呢個夢想經已實現,我會珍惜每一個機會好好學習,繼續抱住純真嘅心做好每一件事。

呢一個月黎我都刻意將Fans同埋演藝人員呢兩個角色分開,好幸運,我暫時係未有人格分裂嘅!響 Tho'sDreams 有時都會好似呢篇咁分享下我嘅近況,而通常都會用返Fans嘅身份黎寫文章;但係,假如太忙嘅話,就未必可以好似以前咁成日有題材、時間去寫文章,希望大家可能體諒!

不過今日我將會用返Fans呢個身份去做一件事!本身諗住星期四考完試就去做,但後來時間不合...  呢件事係星期四先可以開始去做架!唔知大家估唔估到係咩呢?返到屋企後再同大家分享!嘿嘿!


沒有留言:

張貼留言