2012年12月25日

親手製作屬於自己的聖誕玩具士兵!

迪士尼主題公園 Disney Parks 嘅網誌響早前發表咗一篇關於 聖誕玩具士兵 紙工藝嘅文章;我急不及待下載咗落黎,整咗一個屬於自己嘅 聖誕玩具士兵!大家會唔會覺得佢有啲熟口面呢?




其實響上面嗰張相片嘅背景已經可能搵到答案,呢張相片係響前一排發表嘅一篇文章內搵出黎嘅。響之前嘅「回望昔日的迪士尼雪亮聖誕」提及到響2010年,樂園入面曾經出現 薑餅人村莊,而 聖誕玩具士兵 就會響 薑餅人村莊 同大家見面!可惜,之後已經冇再見到 聖誕玩具士兵 嘅蹤影...




今次就等我整下紙工藝,親手整一隻得意可愛嘅 聖誕玩具士兵,將佢擺響電腦旁邊陪我過聖誕!




成日都俾表面呃咗,睇落好似好易整,但最後又搞咗好耐...  我原本諗住整兩隻架,不過都係算啦...




迪士尼 方面將呢個紙工藝模版放咗響一個叫做 Spoonful 嘅網站,於是我又響呢個網站探索下;睇下睇下,竟然俾我搵到 Oswald the Lucky Rabbit 嘅紙工藝模版!所以我又整咗一隻 Oswald!





除此之外,Spoonful 網站入面亦有好多關於 迪士尼朋友 嘅小創作,呢隻 聖誕米奇 都幾可愛!




大家鍾意的話都可以整一個屬於自己嘅紙工藝作品陪自己過聖誕架!( Spoonful

最後,想事先同大家講返聲:黎緊呢個禮拜將會比較忙,星期一、四要考試,其餘日子都要返工;所以 Tho'sDreams 發表文章可能會出現延遲,不過我都盡量會抽時間寫文章嘅,希望大家見諒!


沒有留言:

張貼留言