2012年12月29日

登陸612星球, 探索 小王子 的純真世界...

前幾篇文章好似都同迪士尼冇咩關係,因為園內都冇咩特別嘅事發生...  而家我要另覓新題材...  咁首先諗起嘅,就係我自己響生活中所遇到嘅事;我用其他題材寫文章,希望大家唔會覺得悶啦...  呢個月出少咗文章,一黎係因為返工後空餘時間少咗,另一方面亦係因為我諗唔到寫咩好...  可能之後多返少少時間的話,會再寫一個長篇故事,又或者再諗一啲新構思!希望我會諗到啦!

由細到大,我一直都好鍾意睇故事,書本嘅故事又好,電影嘅故事亦好,我都好鍾意睇。雖然每個故事嘅內容都唔同,但佢地都有一個相同嘅特質,就係令自己引發起好多奇想;我每一次睇故事都會幻想故事中嘅情節,亦因為咁,我嘅幻想慢慢就變成咗寫故事嘅呢個興趣。其中有一個故事係我最愛嘅,就係《小王子》,我對佢嘅熱愛令我足足買咗五本內容相同嘅書!




點解我會鍾意呢個故事呢?最主要嘅原因係,我覺得呢個故事係好與別不同,好獨特。唔知大家有冇睇過呢個故事,但其實,呢個故事係有深層次嘅意思,會出現好多令人反思嘅情節。我就唔係好明,點解呢本書成日都會被放響兒童書嘅書架上,相信大多數小朋友都唔會明佢講咩...  另一個令我鍾意呢個故事嘅原因,就係 小王子 呢個充滿純真嘅角色,令我好似見到自己嘅性格咁...




就算係超鍾意,都唔需要一個故事買五本內容相同嘅書掛?!其實又係有原因 ( 藉口 XD ) 嘅...  我嘅第一本《小王子》係響中二嗰陣買嘅,當時學校要我地買黎響英文文學堂嘅時候一齊睇;當我睇完呢個故事之後,我就開始鍾意咗呢個故事,所以我之後又買返一本中文版俾自己。咁兩本都夠啦,點解仲要買?睇開 Tho's Dreams 嘅朋友應該都知道,我係超鍾意睇人地畫嘅畫!原作版本入面已經有啲好得意嘅畫,但當我行下書局,見到有啲重畫嘅版本,我又會忍唔住買!





除此之外,我亦有兩本以《小王子》為題嘅記事簿!以下呢本係買中文版故事書嘅時候附送嘅。





呢本就係響今年書展先買嘅,兩本都設計得好靚,將《小王子》畫作融入響記事簿當中。






雖然響書展買,但係我去到而家先拆...  原來附送咗一張全年日曆紙,背面集合咗大量書中嘅畫作!





好啦,入正題啦!( 而家先至算係入正題,哈!)  點解我突然間會講起《小王子》呢個故事呢?係因為我嘅第五本《小王子》係響啱啱嗰個星期日先買嘅,究竟又有咩原因 ( 藉口 )  令我買呢?呢本書嘅畫作其實係同原作完全一樣嘅,咁佢究竟有咩吸引到我買呢?請繼續睇落去!




呢本《小王子》嘅特別之處,就係書中嘅畫作全部都用咗立體紙藝黎呈現,睇得出係好花工夫!見到呢啲咁靚,咁有層次感嘅立體紙藝作品,即時又令我諗起 雪亮聖誕2012 電視廣告!







另外亦有一啲紙藝係設計俾小朋友作出互動,但係我都覺得好過癮,都話咗我係大細路黎架啦!






書中多個紙藝作品之中,我最鍾意嘅就係呢個!層次分明之餘,小王子 更加企響山峰上,好壯觀!




講起立體紙藝,我響中四嘅時候都做過一份立體紙藝嘅美術功課,係以「舊香港」做主題嘅。




響呢份作品入面可以見到立體嘅唐樓、舊式巴士,背景就係分咗一層層嘅山脈,以及山谷木屋區。




我仲記得細個嗰陣有一款巴士係全藍色嘅,所以就畫咗出黎,你又記唔記得呢間係咩巴士公司呢?




每次欣賞立體紙藝作品,我都覺得有啲麻煩,因為佢地往往都會彈返起,要按住先可以睇清楚;為見及此,我製作呢份作品嘅時候就特別設計到能夠扣實啲咭紙,立體效果終於可以完美呈現啦!




睇完 雪亮聖誕2012 廣告,再買咗呢本立體紙藝《小王子》,然後又睇返自己以前嘅作品;我而家心郁郁想整個 香港迪士尼樂園 紙藝添!不過工程一定非常浩大,睇怕我都係冇恆心架啦...


沒有留言:

張貼留言