2012年12月30日

2012 我最喜愛迪士尼朋友排行榜! 二十位迪士尼朋友!

五月嘅時候出過一篇 我最喜愛的十大迪士尼朋友,事隔半年,係時候要更新一下排行榜啦!我最終都冇將呢個排行榜拖到去2013年,趕得切響2012年最後嘅兩日入面推出,哈哈!今次嘅排行榜會用咗新嘅顯示方式,唔再局限十位 迪士尼朋友,顯示咗更多 迪士尼朋友。原本有18位,但突然醒起有兩位我鍾意嘅 迪士尼朋友 唔記得咗加上去,所以而家係20位!

咁多位 迪士尼朋友 之中,排第一名,我最愛嘅,當然係 Duffy迪士尼小熊 啦!無可取替!小熊維尼 亦都穩守第二位;其餘頭十位我最喜愛嘅 迪士尼朋友 基本上都同上次差唔多。而我先前所講嘅神秘 迪士尼朋友,其實就係前排經已現身嘅 幸福兔子Oswald。新上榜嘅佢竟然一下子就排到去第三位,果然係極速上位!仲有另一位新上榜嘅係 唐老鴨。好啦!我唔講咁多啦!而家事不延遲,請大家欣賞全新 2012 我最喜愛迪士尼朋友排行榜!




我最喜愛的十位 迪士尼朋友













其他我喜愛的 迪士尼朋友













20位 迪士尼朋友 之中有冇邊位係你都鍾意嘅呢?大家都可以一齊分享自己喜愛嘅 迪士尼朋友 架!


沒有留言:

張貼留言