2012年12月17日

Duffy迪士尼小熊 曲奇餅 驚喜登場!

昨日返工前都有花少少時間入樂園進行 Mission S2,不過更驚喜嘅係,響偶然間搵到新商品!樂園推出咗全新 Duffy迪士尼小熊 盒裝曲奇餅,好開心啊!我當然諗都唔諗就買咗一盒啦!




盒蓋上面印有好大個 Duffy 圖案,佢雙手托住個頭,好可愛!整個盒嘅形狀亦依照 Duffy 圖案設計。




盒上亦有其他 Duffy 圖案,每個嘅姿勢都唔同架!另外仲有 Duffy 腳印,以及一啲關於海洋嘅圖案。





一盒曲奇餅總共有十二塊,曲奇餅上都印有 Duffy 圖案,總共有四款;我試食咗一塊,都幾好味。




講到曲奇餅嘅味道,其實我以前都響樂園入面買過幾盒曲奇餅,通常都係牛油曲奇,味道都唔錯;但係我覺得有一款曲奇餅係特別好味嘅!就係以下呢盒 Pooh 嘅曲奇餅,因為佢係楓糖味!




言歸正傳!雖然呢盒 Duffy 曲奇餅嘅盒上印有 Disney Parks 字樣,但係我相信佢係香港獨家嘅!因為曲奇餅嘅獨立包裝上,係寫住 香港迪士尼樂園!咁就要讚下啦,因為今次個盒都設計得幾靚!




咦!繼今年年頭推出嘅 Duffy Passport 套裝,呢盒曲奇餅已經係第二樣香港獨家嘅 Duffy 商品!無論與美國方面同步發售又好,抑或自家製獨家發售都好,希望未來可以見到更多 Duffy 商品啦!


沒有留言:

張貼留言