2012年12月14日

DIY個人化 - 雪亮聖誕徽章 X 黑色世界搖搖

奇妙處處通 會員獨家專享嘅聖誕徽章套裝,其中嘅巨型聖誕樹徽章,容許購買後使用個人化服務;不過我最後就冇選擇到使用個人化服務,返到屋企就自己DIY,寫咗啲字句響個聖誕樹徽章上面。




另外,響 迪士尼黑色世界2012 玩遊戲獲得嘅搖搖,我之前就話想亦自己加圖片上去;前幾日有時間,終於加咗 黑色世界 嘅圖片上去啦!一邊係殭屍黨,另一邊就係狼人族!




因為我覺得原本嗰個招牌唔夠靚,所以先至貼圖片上去;但係列印出黎嘅圖片好似大咗啲,哈哈!





講開個人化服務,先前就提及過我而家其中一樣工作就係落單,其實就係同個人化服飾有關嘅;因為我間商店就有提供個人化服務,所以我響工作期間有時會幫賓客落單,寫清楚佢地有咩要求。( 話埋俾大家知道有個人化服務,連同之前嘅提示,基本上已經開估咗我究竟響邊間商店,嘿嘿!)

個人化服務係由專業演藝人員為賓客響商品上寫上字句或畫上圖案,為賓客留下難忘嘅回憶。同我呢啲求其響徽章上面畫上去嘅字句相比,個人化服務當然就靚好多啦!同時亦唔易甩色!大家有冇興趣擁有個人化嘅商品嗎?而家 雪亮聖誕 嘅聖誕掛飾好受歡迎,都係一個唔錯嘅選擇!


沒有留言:

張貼留言