2012年12月13日

奇妙處處通 會員專享獨家 迪士尼徽章, Vinylamtion!

上星期六好興奮咁買咗好多野,其實仲有一樣未分享,就係 奇妙處處通 會員專享聖誕徽章套裝!原本都仲諗緊買唔買,覺得佢要二百幾蚊有啲貴,但見到實物幾靚,所以最後就買咗啦!




呢盒徽章套裝嘅背面除咗印有 迪士尼徽章 標誌之外,仲有代表 奇妙處處通 會員專享嘅圖案;另外,同其他限量版徽章一樣,都有註明呢套係限量版,限量300套,令呢套徽章更顯珍貴!




呢盒套裝包含四款徽章,每一個都設計得好靚;我重新擺放過四個徽章,覺得咁樣放會好睇啲;因為咁樣就唔會遮擋住背景嘅 睡公主城堡,今次嘅背景圖片都設計得幾靚,值得一讚啊!其中三個徽章同一般徽章嘅尺寸差唔多,上面分別有 米奇、米妮、鋼牙奇奇 同埋 大鼻帝帝;至於最後嘅巨型聖誕樹徽章,購買套裝之後更加可以選擇使用個人化服務響徽章上面寫上字句。




每一個徽章嘅背後都會刻有 迪士尼徽章 標誌、奇妙處處通 會員專享圖示,以及限量300個嘅字眼。唔知呢套咁精美嘅徽章套裝又吸引到你嗎?有興趣嘅會員記住要趁早買啦,始終都係限量發售嘛!






2012年11月17日

上星期四11月15日除咗係 雪亮聖誕2012 嘅開始之外,同時亦係會員獨家 Vinylamtion 嘅推出日;當日入到樂園之後就去搵呢個 Vinylamtion 模型,雖然見到實物好似冇咁靚,不過我最後都買咗。




同之前會員專頁所提及嘅資料一樣,呢個模型嘅底部印有 奇妙處處通 以及 限量300個 嘅字樣。




以下就係呢個 Vinylmation 嘅包裝盒,就連包裝盒上面都印有 奇妙處處通 嘅英文字樣架!





買完呢個模型,我而家仲考慮緊之後買唔買埋會員獨家徽章套裝好...  因為真係唔想用咁多錢...  但係,雖然我成日都話要慳錢,我依然經常俾樂園入面嘅商品吸引到,嗰日都買咗好幾樣野...




儘管好似用咗好多錢買野,事實上,我每買一樣野之前,背後都要有一個原因先至會買返屋企;其實有時候啲理由都幾無聊,咪又係自己俾藉口自己買野...  買下買下就變咗好幾樣...  不過,因為呢篇文章係講獨家 Vinylmation、迪士尼徽章,所以其他商品我就留待稍後再分享啦!





2012年11月11日

奇妙處處通 會員們前兩日都應該收到樂園發出嘅會員專訊,有好多關於 雪亮聖誕2012 嘅資料!不過今年啲表演同上年一樣,冇咩特別,惟有希望今年響商品上同埋其他方面會有驚喜啦...  而今次嘅會員專訊就率先為我地一班Fans帶來一個好消息,就係樂園推出會員專享獨家商品!

樂園首次為 奇妢處處通 會員推出兩款限量商品,分別係 迪士尼徽章套裝 以及 Vinylmation模型。兩樣商品都係限量300件,產品上印有 奇妙處處通 標誌或字樣。睇張相片就覺得兩款都唔錯喎!特別係個 Vinylmation 模型,就連平時對 Vinylmation 冇咩興趣嘅我都覺得幾靚,心郁郁想買添!至於徽章套裝就有四個徽章,其中一個係巨型聖誕樹徽章,巨型徽章更加可以印上個人化字樣。

其實就算呢兩樣產品設計得冇咁靚嘅話,我都會俾「奇妙處處通 獨家」呢個噱頭搞到我想買!唔係因為突然覺得自己變咗一位「尊貴的會員」,而係我覺得呢個機會好難得,要好好把握。前排先講過,我覺得樂園好似一直都唔太注重一班Fans,估唔到咁快佢又推出今次嘅獨家商品。基本上佢係唔需要將呢兩款商品變成會員獨家商品,佢照舊正常咁推出嘅話都總會有Fans買;我諗園方終於都開始積極關注下佢嘅Fans,係個好開始,期待未來可以見到更多同會員相關嘅事!


沒有留言:

張貼留言