2013年2月22日

小飛俠 翱翔天際六十年!

有睇開 Tho's Dreams 嘅朋友應該知道,小飛俠 Peter Pan 係其中一位我好鍾意嘅 迪士尼朋友。但係你又知唔知,《小飛俠》呢齣 迪士尼 嘅經典動畫電影,係響邊一年響戲院上映嘅呢?原來,《小飛俠》係響1953年2月5日上映嘅!亦即係,小飛俠 轉眼間已經「飛」咗六十年啦!





其實我原本都唔知道架,但係前排行行下街,終於俾我搵到想買好耐嘅《小飛俠》電影DVD!朋友前排同我講過,而家 迪士尼 通常都係當動畫電影去到某個週年先會重新發行特別版DVD;我見到買返黎嗰隻寫住「閃鑽珍藏版」,於是就上網睇資料,終於發現原來係六十週年!




《小飛俠》作為 迪士尼 經典動畫,電影入面嘅 小飛俠、奇妙仙子 亦已經成為經典 迪士尼朋友。但係響 香港迪士尼樂園 入面就好似比較少見到 小飛俠 嘅蹤影喎...  只係響 米奇幻想曲 客串一下...  相反,響2011年,自從樂園五週年活動 飛躍奇妙 開始之後,奇妙仙子 就成日響園內現身!





究竟園方幾時先肯俾 小飛俠 響樂園入面多啲出現呢?如果可以推出 小飛俠 嘅相關商品就好啦!呢一刻請容許我再度重提 Duffy迪士尼小熊 小飛俠造型套裝,究竟幾時先有得賣!我好想要!>_<




除咗商品之外,其實響其他 迪士尼樂園,小飛俠 係會出黎同大家見面、影相,好得意架!
以下呢段片係一位Fans拍嘅,係佢送一幅畫俾 小飛俠 嘅經過,小飛俠 仲叫佢響幅畫上面簽名添!

     



講到其他 迪士尼樂園,當然唔可以唔講經典遊樂設施,小飛俠天空之旅 Peter Pan's Flight!
位於世界各地嘅 迪士尼樂園,園內嘅 幻想世界 都有呢個遊樂設施架!( 香港迪士尼樂園 除外 ) 我上年去東京嗰陣都有玩 東京迪士尼樂園 版本!真係好好玩!不過算啦...  我都唔奢望香港會有...




響過去嘅六十年,充滿童真嘅 小飛俠 成日都會帶領我地暢遊天際,響天空中自由自在地飛翔!而家,奇妙仙子 經已響 香港迪士尼樂園 散播奇妙閃粉,唔知 小飛俠 又會幾時先飛到黎香港呢?


沒有留言:

張貼留言