2013年2月26日

為自己添新裝! 嘩! 好多三眼仔啊!

上個星期,樂園失驚無神推出咗 奇妙處處通 會員 專享商品六折優惠,大家有冇入園掃貨呢?星期六返最後一日工之前,我都有趁機會入園睇下有冇咩可以買返屋企!最後當然有收穫啦!





我嘅收穫就係:三眼仔T恤!響新商店 安仔玩具箱 見到呢件衫,覺得好靚,所以即刻就買咗!T恤上面有好多 綠色小人 三眼仔!佢地真係好可愛!好多隻夾埋一齊,呢個圖案好震撼!





同之前買俾 巨大Duffy 嘅嗰件衫一樣,呢件T恤都釘有 反斗加兵大本營 標誌,並有附送招牌。







六折喎!點解我會得咁少收穫?其實係因為前排都有演藝人員商品優惠,我已經掃咗好多貨...  講開T恤,我響嗰段期間都買咗件T恤俾自己,係一件深紅色嘅 米奇 T恤!簡單得黎亦幾好睇!





買呢件衫俾自己,係因為我好鍾意個圖案,好似畫緊畫咁;就連T恤嘅後面都有 米奇 嘅背面架!







真係估唔到,園方響農曆新年之前先推出過會員專享額外10%折扣,今次咁快又再出六折優惠!感覺上,六折真係平好多,唔知你又趁六折優惠買咗啲咩俾自己呢?收穫豐富嗎?:)


沒有留言:

張貼留言