2013年2月28日

Marvel主題園區 X 夜間巡遊?

相信各位尋日睇新聞報導嗰陣都會覺得好驚喜!因為財政預算案竟然有提及樂園未來動向!預算案講到,香港迪士尼樂園 將會展開新一輪擴建,興建全球首個以Marvel為主題嘅園區;呢個新園區預計會於2017年落成開幕,而另一方面,樂園亦會響未來幾年內推出夜間巡遊!




其實一直對Marvel都冇咩興趣,之前知道 迪士尼公司 收購咗,心中都冇咩特別感覺...  但係聽到 香港迪士尼樂園 落實興建Marvel主題園區嗰陣,我即時係感到有啲錯愕嘅…  因為我自己真係唔太鍾意呢啲漫畫英雄,整個感覺亦同 迪士尼樂園 嘅童話國度格格不入。

不過,既然已成定局,我都主動上網睇下究竟Marvel嘅背景資料,俾自己有一個心理準備。響官方網站見到一啲Marvel嘅漫畫英雄角色,惟一比較熟悉嘅就係 蜘蛛俠 Spiderman;其餘亦有 美國隊長 Captain America、變種特工 X-Men、鐵甲奇俠 Iron-man 等等。








總係覺得同 迪士尼 一貫風格唔太合襯,始終都唔太想Marvel園區響 香港迪士尼樂園 出現;但係我都對一班 幻想工程師 有信心,相信佢地可以再次創造出一個令人讚嘆嘅主題園區!

反而我對夜間巡遊就充滿期望,上次響東京咁啱落雨,冇得睇,好想快啲可以響香港睇!都係因為同一個概念,迪士尼樂園 嘅所有事物,配合夜晚嘅燈光效果都會變得更有生命力!以下係美國 神奇王國 Magic Kingdom 所舉行嘅夜間巡遊,剩係睇相都已經覺得好夢幻!






擴建Marvel主題園區之餘亦增設夜間巡遊,知道呢個樂園將會繼續成長,真係好開心啊!希望之後會陸續有更多有關資料公佈啦!現階段,就等我地繼續期待 迷離莊園 開幕!


沒有留言:

張貼留言