2013年4月22日

體驗 地球日 活動, 學會愛護我們的地球!

徽章交換同樂日 完結後,響 迪士尼星級款待 期間,園內都仲有一個小型活動舉行,就係 地球日!地球日 被定於每年嘅4月22日,目的係要向大眾宣揚環保,提醒大家要好好愛護屬於我地嘅地球!今日就係一年一度嘅 地球日,就等我同大家分享一下樂園裡面嘅 地球日 活動啦!

尋日,當我行緊去 灰熊山谷 嘅時候,突然見到兩個唔係咁常見嘅面孔,有兩隻螞蟻出現咗!原來係黎自電影《蟲蟲特工隊》嘅 阿飛、雅婷公主,佢地趁 地球日 出黎同大家見面!其實應該仲有幾位平日比較少見嘅 迪士尼朋友 出咗黎,不過我尋日就未有遇上佢地。






其餘項目同往年差唔多,樂園響週末會舉辦 綠悠遊之旅,向參加者介紹園內有關保護環境嘅資訊。另外,各個主題園區裡面都設置咗幾塊資訊板,俾賓客認識更多關於 地球日 以及環保嘅小知識!







配合 地球日 活動,今期樂園時間表都用咗樂園環保大使,蟋蟀占美尼 Jiminy Cricket 做封面主角!園方亦有派發一套以 地球日 做主題嘅貼紙,我好幸運地獲得其中一款以「環保3R」設計嘅貼紙!




發表今個月 迪士尼朋友 月曆嗰陣,我提及到今年係 迪士尼動物王國 Animal Kingdom 十五週年!迪士尼動物王國 位於 華特迪士尼世界 Walt Disney World,響1998年4月22日 地球日 開幕;響呢到再次祝佢十五歲生日快樂!亦期望我終有一日會有幸遊覽呢個主題樂園!哈哈!



沒有留言:

張貼留言