2013年4月19日

惡夢完結 - 迷離莊園 預演日抽獎

迷離莊園 預演日抽獎公佈結果啦,最後都被抽中咗,惡夢終於完結,可以去參加預演日...  不過我始終覺得,有咗 灰熊山谷 嘅經驗之後,園方都一意孤行再搞多次抽獎,係一件幾可悲嘅事...  但我響續會嘅時候亦都會遵照返自己之前嘅決定;然而,現階段我對園方依然期望不大...

每論如何,我都愛呢個樂園,好希望呢個樂園可以慢慢進步,期望佢可以茁壯地成長落去...  都係唔諗咁多啦!而家就等我繼續期待預演日嘅來臨,繼續期待踏進 迷離莊園 嘅一刻!






2013年4月3日

下午收到一封電郵,睇完後第一個反應係「又黎?唔好掛...」今次,迷離莊園 預演日又要抽獎...  繼上年 灰熊山谷 預演日令眾多樂園Fans不滿之後,園方都依然要搞抽獎,我都不得不佩服佢地...

曾幾何時,樂園官網係有註明過「白金卡會員可以獨家率先試玩樂園新景點及活動」,但而家呢?自從 灰熊山谷 試玩,有關字眼就即時被移除,並且要求白金卡會員都要參加抽獎先有機會試玩...  我唔知佢地響背後有冇根據級別次序黎優先抽籤,但都冇咩關係,成件事無論如何都係錯誤嘅...  先唔講係唔係白金卡「獨家」,只要佢地唔能夠確保白金卡會員可以率先試玩,就係出爾反爾;而就算佢地暗地裡係有優先次序的話,都係欺騙緊其他級別嘅會員...

事實上,今日知道呢個又係咁嘅安排之後,我冇咩特別感覺,亦冇好似 灰熊山谷 嗰次咁嬲...  或者我已經習慣咗,學會無奈地接受,亦唔敢再抱太大期望,因為園方只會一次又一次令我失望...  但係,正當我考慮緊會唔會再續白金卡嘅時候,又出現咗啲咁嘅野,咁就不如「聽園方由命」啦!抽中就白金卡,抽唔中就金卡,呢個係我嘅最後決定...  而家只可以祝自己好運,亦祝大家好運!

( 題外話:今次張官方圖片又整得唔錯喎,我覺得算整得幾靚!可以話係失望之中有少少安慰...  )



沒有留言:

張貼留言