2013年4月26日

延續回憶的相簿, 感受每張相片的故事...

曾經都同大家分享過,響我心目中,每張相片裡面都存在著一個故事,一個記載著回憶嘅故事;翻開一本屬於自己嘅相簿,就好似睇緊一本故事書,令人回想過去嘅經歷...

響不知不覺間,2013年已經過咗三份之一,唔知大家響過去嘅幾個月有冇一啲深刻嘅經歷呢?上年我製作咗第一本屬於自己嘅相簿,今年將會延續落去!我早前就已經買咗一本新嘅2013相簿!




2013相簿,固然係代表呢本相簿印證著呢一年所發生嘅事!但更重要嘅係,有好多 魔法師米奇!





另一樣我覺得幾得意嘅係,封面後面有一個位置可以放相,放咗之後,嗰張相片就會顯示於封面!




正常黎講,我會響年尾先至一次過曬相,所以暫時都唔會有相片放入呢本2013相簿;其實上年嗰本我都未完成,因為用咗七個園區做主題,仲差 迷離莊園!應該好快會大功告成架啦!




講起相片,趁機會講埋另一樣由樂園送出嘅紀念品啦!就係一本好趣緻嘅相片動畫簿!大家仲記得聖誕節嘅 映像.微故事 活動嗎?呢本相片動畫簿就係參加呢個活動所獲得嘅禮物!




一打開呢本簿,會發現只係得一張相片,之後慢慢揭落去,就會出現更多相片;快速地揭頁的話,一張又一張相片就會繼而出現,去到最後,就係一棵由多張相片組成嘅聖誕樹!






每張相片原先已經有佢本身嘅故事,但多張相片組合起黎,又會譜寫出新故事!係唔係好得意呢?大家都一齊感受一下每張相片所帶出嘅故事吧!偶然睇返以前嘅相,亦都會係一件幾開心嘅事!


沒有留言:

張貼留言