2013年4月28日

重新尋回錯失了的幸福歡樂 - 美食篇!

呢幾日突然間又好似冇咩好寫咁...  既然係咁,不如繼續講下我非常期待嘅 東京迪士尼之旅2013!上年因為種種原因 ( 最主要係因為唔夠時間 ),響 東京迪士尼渡假區 裡面都錯過咗唔少精彩嘅野。再有機會去到兩大主題樂園玩,時間亦比起上年充裕得多,我當然唔可以俾自己再錯過咁多野!

詳細研究過渡假區官方網站,發現原來我真係有好多野都忽略咗,而其中一樣就係:園內美食!回想起上一年,當時我自己一個人響 東京迪士尼樂園,只係求其搵啲野落肚,食少少就繼續去玩...  但咁樣係大錯特錯架!因為園內其實有多款美食,非常吸引!一場黎到,梗係要趁機品嚐一下!




近期就見到樂園裡面有一間提供自助餐嘅餐廳,有好多款式嘅食物,部份嘅造型更加係得意搞鬼!有 米奇造型炸雞、跳跳虎尾巴包點、妙妙貓造型甜點,仲有印有三十週年標誌嘅意式蛋糕!更重要嘅係,收費一啲都唔貴,每位成人只需3000日圓,即係大約235港幣,值得考慮一下!




享用自助餐嘅話,亦可以另加1000日圓 ( 大約78港幣 ),換購三十週年珍藏版金色匙羹。呢隻匙羹睇落都設計得幾細緻,印有華麗嘅花紋、三十週年標誌,都係一件唔錯嘅紀念品!




有一樣野一定要提及,就係 東京迪士尼渡假區 好鍾意將紀念杯、紀念碟連同甜點一齊發售。呢啲紀念餐具係冇得單買嘅,所以想將佢地帶返屋企就必須先要品嚐布甸、蛋糕等甜點。好彩,呢啲甜點嘅賣相都唔錯,而我自己本身亦係一個鍾意食甜點嘅人,所以冇問題,哈哈!




睇完三十週年嘅特色食品之後,又等我地轉去睇下隔離 東京迪士尼海洋 米奇和Duffy的春日巡航!上年體驗過呢個活動,都有試過一啲相關嘅特色食品,不過我今次響官方網站又有新發現!就係一個整到好似水泡嘅包點!我一定要食,因為嗰張包裝紙好靚!( 竟然係為咗張包裝紙 -_- )




上次食過一個套餐,今年都有繼續推出,同樣可以加錢換購一個 Duffy 餐盤,今年仲要靚過上年!請唔好睇死我淨係為咗個餐盤而食呢個餐,我覺得呢個套餐本身都幾吸引架!( 好似有啲假 XD )




另一樣上年曾經品嚐過嘅,就係 Duffy造型蛋糕,會附送一個紀念碟,今年都繼續會有。除此之外,仲有布甸會附送紀念杯,上年因為覺得個杯唔靚,所以冇食,但今次可以再諗諗!




兩大主題活動連帶推出多款特色食品,事實上,就算平時冇活動,樂園裡面都有好多有趣嘅小食!我睇中咗其中一樣小食,就係 綠色小人糯米糍!三隻三眼仔,分別係三種味道,到時一定要試!




雖然以上咁多樣食品睇落都好吸引,但係我最期待嘅,反而係一種好似平平無奇嘅食品... 爆谷!園內原來有好多不同味道嘅爆谷,有士多啤梨味、蜜糖味...  我上年竟然一款都冇試過,搞錯!




同埋佢地嘅爆谷桶亦都設計得好靚,響當地係大受歡迎架!甚至連外國嘅 迪士尼 粉絲都讚不絕口!春日巡航版 會附送一個迷你版俾 Duffy 戴住,三十週年紀念版 就可以由三層變做一層,方便收藏。嘩!啲爆谷桶咁有創意,我當然要支持啦!睇黎我都要入鄉隨俗啦!( 又俾藉口自己買野... 嘿嘿!)

估唔到上年真係有好多野冇發掘到!好彩今年再有機會去,補返數!我唔會再俾自己錯過任何野!之後會有更多關於「重新尋回錯失了的幸福歡樂」嘅文章登場!大家都可以估下有咩架!:)


沒有留言:

張貼留言