2013年4月29日

重新尋回錯失了的幸福歡樂 - 表演篇!

今晚繼續有 東京迪士尼之旅2013「重新尋回錯失了的幸福歡樂」嘅相關文章!上年除咗唔夠時間玩之外,其實都唔係咁好彩,遊覽 東京迪士尼樂園 嘅嗰一日咁啱遇著下雨天...  時間緊迫再加上天氣問題,令我錯過咗好多精彩嘅表演,所以我今年嘅另一個願望就係要睇返哂!

不如先講下 東京迪士尼海洋 嘅娛樂表演啦!園內廣闊嘅「海洋」,同時亦係一個表演舞台!每一日都會有不同嘅表演都會響海面上演,當中我最感興趣嘅,就係夜間表演 Fantasmic!魔法師米奇 施展魔法,配合燈光、水舞、煙火效果,場面非常壯觀!呢次到訪必定要欣賞一下!




至於響日間,海上又會有另一個截然不同嘅表演,東京迪士尼海洋 嘅獨有代表作,海上巡遊!密西哥傳奇 The Legend of Mythica 由2006年開始上演,可愛之中亦帶有一點古典色彩。上次因為掛住去玩遊樂設施,所以放棄咗呢個表演冇去睇,今次唔可以再俾呢個情況發生!




過去呢一年,先後有不同嘅朋友去完 東京迪士尼渡假區,佢地返到黎都有同我分享一啲趣事!其中一位就同我講到,動感大樂團 Big Band Beat 呢個表演入面,米奇 會非常激動地打鼓!米奇 會響表演中打鼓?相信感覺一定會好新穎!既然有朋友推介,咁我到時又去睇下啦!




另外亦有一位朋友向我推介 神秘節奏 Mystic Rhythms,一個以大自然做背景故事嘅表演。返回以前未被開發嘅森林,靜聽精靈嘅聲音,進入夢幻嘅場景...  應該都會係一個非常出色嘅表演!




好啦,又返到去另一邊嘅 東京迪士尼樂園!出一次我覺得最可惜嘅,就係冇得睇夜間巡遊!因為天雨關係,夜間巡遊 夢之光 Dreamlights 取消上演,取而代之嘅係小型巡遊 夜幕彩輝。我本身最期待就係夜間巡遊嘛!冇得睇梗係好唔甘心!今年有機會再去睇,千祈唔好落雨啊!>_<




響官方網站再搵一搵,發現原來仲有一個好有意義嘅舞台劇,一個人的夢想 One Man's Dream!講緊嘅,當然就係 華特迪士尼先生 啦!劇中會出現多套 迪士尼 經典動畫,向 迪士尼先生 致敬!嘩!圖中有好多 迪士尼朋友 喎!陣容非常強大!可以一次過見到咁多 迪士尼朋友,值得一看!




上年忽略咗咁多表演,再加上三十週年慶典壓軸嘅 幸福在這裡 日間巡遊,今次必然會目不暇給!睇咗部份相片,感覺上比起先前嘅 Jubilation 歡騰 巡遊表演更加有吸引力!好想快啲去睇啊!




唔少得嘅仲有三十週年特別煙火表演 幸福滿夜空!係入夜後另一個重點娛樂項目!雖然上年睇過 東京迪士尼渡假區 嘅煙火表演,覺得比起 香港迪士尼樂園 嘅煙火冇咁好睇...  但話哂人地都係三十週年,唔知響 幸福歡樂年 期間,煙火表演又會唔會有特別驚喜呢?




舞台劇、日間巡遊、海上巡遊、夜間巡遊、煙火表演,總共有四日時間俾我慢慢欣賞每項節目!但其實我又有啲擔心會唔會睇唔哂...  因為我仲有最後一樣好重要嘅野要補償返!聽日繼續分享!


沒有留言:

張貼留言