2013年4月30日

重新尋回錯失了的幸福歡樂 - Duffy篇!

正當我同 Duffy 響園內玩緊嘅時候,我經已預先準備好一篇關於 Duffy迪士尼小熊 嘅文章!呢篇亦都係最後一篇 東京迪士尼之旅2013「重新尋回錯失了的幸福歡樂」嘅相關文章!

我曾經將 東京迪士尼海洋 稱為「Duffy 聖地」,然而,上年到訪呢個樂園嗰陣只得半日時間...  唔夠時間,惟有匆忙地遊覽樂園,作為 Duffy 粉絲嘅我,只好無奈地放棄部份同 Duffy 有關嘅項目...  同時,雖然帶咗兩隻 Duffy 小熊同我去玩,但係響渡假區內兩大主題樂園都冇咩同佢地影相... 




唔知大家記唔記得,我上年返到黎,分享咗一件響 東京迪士尼海洋 裡面發生嘅搞笑事件!遊覽樂園之前,上網見到園內會有多個 Duffy 拍照景點,我原本以為係一啲特別嘅佈置可以影相。




遊覽當日我猛咁去搵呢啲拍照景點,不過搵極都搵唔到!只係搵到一塊木板表示係拍照景點!嗰一刻我以為即係叫我一隻手拎 Duffy,另一隻手拎相機,用漂亮嘅景色做背景,響到影返張相!吓...  好唔方便喎...  所以我放棄咗...  返到香港,我先知道原來塊板係可以拉落黎俾 Duffy 坐上去!




我好蠢啊!其實係一個好貼心嘅設計!咁樣就錯過咗!今次再去,我要幫 Duffy 熊仔影多啲相!而之前都有提及,今年 米奇和Duffy的春日巡航 活動升級登場,當中就新增咗更多春日拍照景點!同樣有位置俾 Duffy 坐低影相,我一定唔可以再錯過!所以大家記住幫我選擇帶邊隻小熊去啦!;)




Duffy 話哂都係春日巡航活動嘅主角,當然仲有更多同佢有關嘅項目,就係三個不同嘅節日表演!春臨里多島 Lido Isle Welcome to Spring 表演,四位 迪士尼朋友 會乘搭渡輪出場,再上岸跳舞;但上次因為太大風,佢地最後冇上到岸,期待今次再度到訪嗰陣可以睇到一次完整嘅演出!




另一個上年睇過嘅表演,叫做 驚喜迎春 Springtime Surprise,不過覺得有啲悶,睇咗一半就走咗。前嗰排睇咗幾張日本 迪士尼 粉絲影嘅相,見到今年響表演中加入咗一個特別環節,令我興趣大增!究竟呢個新環節係咪真係咁有吸引力,能夠令我睇哂整個表演呢?好!我就拭目以待!




第三個表演,紐約復活節 Easter in New York,上年選擇唔睇,但其實佢先至係最正嘅一個表演!事關佢係三個節日表演之中最多 迪士尼朋友 出場嘅!唉... 我上年又做咗錯誤嘅決定,錯失良機...  而今年亦特別安排響傍晚上演其中一場 紐約復活節,又係一個賣點!我絕對唔可以再做錯誤決定!




但講到我上年覺得最遺憾嘅,就係無同 Duffy 影相!我一見到要等45分鐘,就即刻轉身走人!45分鐘?其實都唔算好耐啫!但係響時間咁緊迫嘅情況下,我梗係寧願玩多一個遊樂設施啦!好彩今次有大把時間,排幾耐都好,我都要同 Duffy 影相!就等我去 漁村迎賓小屋 尋找 Duffy!




能夠再次去到 東京迪士尼海洋「朝聖」,我要把握每個機會,好好享受每個 Duffy 相關嘅項目!再次邀請大家幫我決定帶邊隻 Duffy 去,5月7日就會截止啦!獲採用提議的話會有一份小禮物架!


沒有留言:

張貼留言