2013年4月3日

Tho's Dreams 500篇文章 延續奇妙!

上星期放咗張 香港迪士尼樂園 五週年 嗰陣嘅圖片,其實係寓意緊 Tho's Dreams 第500篇文章!今日,呢個Blog終於累積咗500篇文章,又係一個里程碑!當然都要再次感謝各位網友嘅支持!距離上次300篇文章好似隔咗一段幾長嘅時間,可能係因為多咗更新文章,而唔係開過一篇新嘅;不過點都好,最重要係能夠同大家分享我所遇到嘅事、我嘅感受、我嘅夢想,以及 迪士尼 嘅奇妙!




為慶祝第500篇文章,Tho's Dreams 頁面又再換新裝,但大致上都同之前嘅頁面差唔多嘅。原先蔚藍嘅天空,而家已經變成漆黑嘅夜空啦!奇妙仙子 響半空灑滿奇妙星粉,環繞整個頁面!標題圖片就用咗 睡公主城堡,加埋兩旁嘅奇妙星粉,算唔算係重現 奇妙仙子城堡 呢?哈哈!




假如你嘅觀察力夠強的話,應該唔難發現,響頁面嘅右邊多咗一個同500篇文章有關嘅欄目!欄目入面,我放咗三個專題,亦係 Tho's Dreams 未來嘅最新動態!我都趁呢個機會介紹一下啦!第一個專題就係 迷離莊園,呢個全新主題園區將會響五月隆重開幕,試玩亦會於四月尾開始;所以,未來一個月嘅所有焦點將會集中響呢個全球獨有嘅園區身上,好期待啟動倒數嘅一刻啊!




咦?東京迪士之旅2013?等一等!係唔係打錯字啊?唔係 加洲迪士尼之旅2013 咩?我冇打錯字,反而,我想響呢到宣佈一個消息,就係:我轉軚了!我決定改去 東京迪士尼渡假區!一直以黎,我都同自己講,唔洗咁急,新巡遊響之後嘅五年都會演出,唔洗咁急趕住去啫!但尋日見到一張相片,我最後都忍唔住啦!啲裝飾真係超華麗!我要參與佢地嘅30週年慶典!

我可以響咁短時間就由去加洲改去東京,就證明咗 東京迪士尼渡假區 嘅吸引力究竟有幾強勁!今年,我要締造一個多姿多采嘅幸福歡樂之旅!敬請期待 東京迪士尼之旅2013 前篇!咁加洲點啊?我自己都唔知...  2015年將會係加洲嘅60週年慶典,或者嗰年先至去啦...




之前有一個專題文章分類叫做 想像‧繪畫,原本嘅用意,係想俾自己放一啲畫作上黎;但我始終都對自己嘅畫作冇咩信心,同埋都冇咩時間畫畫,所以開咗呢個分類咁耐都冇放過畫。而家我將佢改做一個新專題,想像‧帶動魔法 Imagineering Magic,將會係一個寫文章嘅新題材。

見到 Imagineering 呢個字,相信大家都估到,呢個專題將會同 華特迪士尼幻想工程 有關。上年,有一位網友響 Tho's Dreams 留言話俾我知,原來佢都對 迪士尼幻想工程 好有興趣!自此我地就成日傾計,討論好多關於 迪士尼 主題公園、動畫等等嘅野,成為咗一對好朋友!
前嗰排,我地決定合作,寫一啲以 迪士尼主題公園 概念為主嘅文章!稍後將會發展呢個新專題!




除咗固有嘅題材之外,我都希望可以進一步發展更多範疇,以及嘗試用唔同嘅角度去寫文章;期望我響未來可以突破自己嘅框框,將更多幻想力、想像力投入 Tho's Dreams,延續奇妙!


沒有留言:

張貼留言