2013年5月12日

優悠的母親節 - 再遊迪欣湖活動中心

今日係母親節,大家點樣同自己嘅媽媽慶祝呢?今年我就同媽媽黎咗 迪欣湖活動中心 慶祝!我仲特別帶埋穿著 小飛俠服飾 嘅 小Duffy 一齊黎玩添!今次已經係佢第二次黎 迪欣湖!




母親節,有一份小禮物送俾媽媽,係自製嘅卡,由 小Duffy、迷你Duffy 代我獻俾媽媽。




黎 迪欣湖 有咩做呢?今次我係同爸爸媽媽黎呢到野餐!我地響小亭裡面坐低,之後就開餐啦!




雖然今日不時會落一陣雨,但總算雨後天清;一路食野,一路望住周圍綠悠悠嘅景色,都幾舒服!




本身諗住試玩下腳踏船,可惜唔夠時間... 我未試過響 迪欣湖 玩腳踏船,睇下下次有冇機會啦!




再次黎到 迪欣湖,今日都有新發現!上次響到搵到好多植物,原來仲有仙人掌!上次睇唔到...




同場加映:專程入到去 香港迪士尼樂園渡假區,我都有入一入樂園拎時間表,迷離莊園 開幕版!




唔知點解,只係去野餐同埋行咗陣,返到黎已經好攰...  但可以同爸媽去 迪欣湖 玩返日,好開心!下個月就係父親節,相信會更加與別不同,因為我地將會身處於日本!到時又可以點樣慶祝呢?


沒有留言:

張貼留言