2013年5月13日

更多 Duffy迪士尼小熊 商品即將登場?

正當 香港迪士尼樂園 不斷為 怪獸大學 呢套電影催谷人氣嘅時候,響網上搵到一個最新消息!迪士尼主題公園 官方網誌表示,美國方面會響今年暑假推出 Duffy迪士尼小熊 毛毛造型服飾!

近期佢地都傾向推出以 迪士尼朋友 造型黎設計嘅服飾,不過我就覺得唔係次次都行得通嘅...  有時真係未必會好夾,而今次就令我有啲卻步...  所以我比較在意嘅,係旁邊另一套 Duffy 服飾!




響圖中隱約見到旁邊嗰套服飾包含間條上衣、間條帽子、紅色圍巾,感覺上都好似唔錯咁!網上有另一啲消息指出呢套係鐵路控制員服飾,亦有講到今年將會有全新嘅 Duffy 萬聖節服飾!

不過,呢啲服飾應該都唔會咁快有得賣,所以要等下啦!我地都係睇返樂園近期推出嘅商品先啦!上個月,樂園就推出咗 Duffy iPhone 5 手機保護殼,但我嗰部手機就唔係 iPhone 5,冇我份!:(




新服飾未上架,唔緊要!新嘅手機保護殼用唔著,都唔緊要!因為仲有另一啲野值得我地留意!1月嘅時候就分享過,Duffy 已經進駐 夢想花園,就算冇特別活動,都會響平日同大家見面!好可惜,而家響 夢想花園 已經再見唔到佢嘅蹤影啦...  因為佢轉移咗陣地,去咗 美國小鎮大街!




但其實見唔見到 Duffy 都要碰下運氣,因為佢應該唔係日日都會出現,只係偶然出一出黎。點都好,各位 Duffy 嘅粉絲,假如好好彩見到佢的話,記得要行埋去同佢影相,打個招呼啊!:)


沒有留言:

張貼留言