2013年5月27日

感受飛翔 - 香港國際機場 展望台

大家睇到以下呢張相,可能都會認得係 香港國際機場;但係我點解會突然放呢張相上黎呢?東京迪士尼之旅2013 唔係6月4日啟航咩?點解突然間會去咗機場?哈哈,當然係有原因啦!




今日無啦啦走去機場,其實係因為我想趁住有空閒時間,去到香港不同嘅景點睇下、見識下。香港國際機場 二號客運大樓 正正就係有一個好特別、好有趣嘅景點:航空探知館!




展館唔算好大,不過都展出咗好多同航空、飛機有關嘅資料,而裡面嘅展品都整得幾有心思。







呢到仲有模擬機艙,其中一個係以前客機上嘅舊式機艙,另一個就係而家嘅商務客位。





館內有一個位置講到由香港飛去不同目的地嘅飛行時間,等我又即刻睇下飛去東京要幾耐先!




但係,我今日專程走入機場,並唔係為咗睇呢個展覽,因為之前都曾經黎過好幾次,已經睇過。今次黎呢到,係想去機場展望台睇下!以前黎過幾次都未有機會上去睇下,今日終於上到去啦!




一上到去,就發現有一幅機場島嘅平面圖;機場島嘅面積的確好大,遲啲仲應該會再擴建添啊!




現時,香港國際機場 有兩條跑道,響一般情況下,一條會用作飛機起飛,另一條就用作降落。今日黎到機場,見到南面跑道係用作起飛嘅;一架架飛機排隊等待起飛,逐架逐架向天空進發!





南面跑道用作起飛,換言之,北面跑道係用作降落嘅;不斷有飛機慢慢接近機場,準備降落。平均每一至兩分鐘就會有一架飛機降落,難怪 香港國際機場 會被稱係全球最繁忙嘅機場之一!






今日響展望台大約逗留咗40分鐘,見到好多不同航空公司嘅飛機呢!亦都有好多不同嘅機種!










講到航空公司,香港人最屬悉嘅,當然就係 國泰航空公司 啦!平時去旅行好多時都係坐國泰!




除咗飛機,響展望台上面都可以睇到其他機場島嘅景物,包括 機場快線、亞洲博覽館 等等...





而我覺得最壯觀嘅,就係的士軍團!好多的士響到等待上客!有市區的士,亦有新界的士!




睇完飛機,睇完風景,係時候走啦!離開前,都不忘去 香港迪士尼樂園 奇妙店 門口影返張相!




今日入機場之前,我仲去咗另一個景點!究竟我去咗邊到呢?過多兩日再同大家分享啦!


沒有留言:

張貼留言