2013年5月26日

月夜下再遊 迷離莊園...

開幕當日冇留到夜晚,未有機會再次欣賞 迷離莊園 嘅夜景,不過冇所謂啦,開幕後大把機會啦!而就響開幕嘅一星期後,我響星期六入咗樂園玩,終於都可以再次響晚上到訪 亨利爵士 嘅家園!呢個週末係 奇妙處處通 銀卡特選週末,日間人流都唔少,但係黎到晚上,又開始少返啲人...




入夜後,人少咗,可以響寧靜嘅環境下再次細看莊園裡面嘅事物!我諗我暫時都唔會睇厭!哈哈!






大冒險家餐廳 響開幕日曾經大排長龍,呢個晚上卻有啲冷清,唔知係唔係同價錢有關呢?




雖然價錢真係唔平,不過都想試下佢地嘅海南雞飯,於是呢一晚又選擇響呢到食晚餐。
海南雞飯套餐,味道算係唔錯,但係同其他地方其實差唔多,所以我響到試一次就足夠架啦...




今次我揀咗響 埃及主題房間 用膳,最能引起注意嘅,必定係房內所擺放嘅木乃伊棺木!




亨利爵士 係一個好有條理嘅人,佢會為自己嘅每一樣珍藏品寫一篇日誌,以作紀錄!
呢到就提及爵士係響1888年獲得呢件珍藏品嘅,佢同 阿拔 都對裡面嘅木乃伊感到非常好奇呢!




食完飯,當然要去玩下 迷離大宅 啦!玩咗好幾次,轉眼間就去到關門嘅時間,要離開啦...
香港嘅天氣真係好意想不到,日頭不停落大雨,夜晚就一滴雨都冇,仲可以隱約見到月亮添!




臨走前都特別影低另外兩個園區寧靜嘅一面;漂亮嘅燈光效果,加上冇咩人,真係特別有韻味!





我咁鍾意晚間嘅 迪士尼樂園,下年全新推出嘅夜間巡遊,一定啱哂我口味啦!所以我都好期待!迷離莊園 開幕都足足等咗四年啦,夜間巡遊響一年之後就會登場,應該唔會等得好苦嘅!:)


沒有留言:

張貼留言