2013年5月25日

迪士尼朋友補習班: 答案揭曉!

東京迪士尼渡假區 除咗出色嘅商品設計之外,仲有咩係最出名嘅呢?就係 迪士尼朋友 陣容!
響渡假區裡面,有機會可以見到一啲平時唔常見嘅 迪士尼朋友!但如果我唔識佢嘅話,咁點算好?所以出發前,我都係時候進一進修,認識多啲不同嘅 迪士尼朋友!迪士尼朋友 補習班正式開始!





我之前就上網睇咗更多關於 迪士尼朋友 嘅資料,而家,我就想同大家分享以下嘅 迪士尼朋友!呢啲 迪士尼朋友 都會出現響 東京迪士尼渡假區,你認識佢地嗎?挑戰一下自己嘅 迪士尼 知識吧!你知唔知道佢地嘅名字,以及黎自邊一齣動畫呢?假如全對的話,就證明你係一位 迪士尼 達人!

第一題:《反斗奇兵續集》Bullseye





第二題:《木偶奇遇記》Geppetto





第三題:《小飛象》Timothy Q. Mouse





第四題:《小鹿斑比》Miss Bunny





第五題:《森林王子》Baloo





第六題:《小姐與流氓》Tramp





第七題:《101斑點狗》Cruella De Vil





第八題:《海底奇兵》Gill





第九題:《海底奇兵》Nigel





第十題:《木偶奇遇記》John Worthington Foulfellow





第十一題:《米奇短篇 - The Plow Boy》Horace Horsecollar





第十二題:《小飛象》Casey Junior





第十三題:《貓兒歷險記》Toulouse, Berlioz





第十四題:《愛麗絲夢遊仙境》Tweedle Dee, Tweedle Dum





第十五題:《羅賓漢》Robin Hood





第十六題:《雪姑七友》Dopey, Sneezy, Bashful, Doc, Happy, Grumpy, Sleepy





答案已經公佈咗啦!你答中咗幾多題呢?響咁多題入面,邊一題響你心目中係最難答嘅呢?假如我冇睇過資料嘅話,可能我都只係識答初級嗰幾題... 所以,答中五題以上已經算係好叻架啦!雖然我未必係好熟悉佢地,但係都好期待響 東京迪士尼渡假區 同佢地見面!唔知見唔見得哂呢?


沒有留言:

張貼留言