2013年5月30日

感受自然 - 香港濕地公園

前兩日就講到我去咗機場展望台,嗰一日,我另外仲去咗一個地方,就係 香港濕地公園!記憶中我好似曾經去過濕地公園兩次,不過都已經係幾年前,呢排有時間,所以就再去睇下!





通往訪客中心嘅長廊,有好多銅像,全部都係可以響濕地可以搵到嘅動物,又或者係候鳥。




訪客中心呢到有幾個展館,於是我打算睇哂展覽先至出去戶外;一入到大堂就可以睇到熱帶魚!




其中兩個展覽,分別與濕地動物以及人類文化有關;咦,麥兜 都黎咗濕地公園參觀喎!






而我最喜歡嘅展覽,就係呢個 濕地直播室!因為有一個好有趣嘅互動元素,令參觀者更加投入!




究竟有咩咁互動呢?就係可以俾我地化身成為記者!響展覽入口,可以領取一張記者證進行遊戲!




拎住呢張證,可以去到展館內不同嘅關卡,依照指示完成任務;去到展覽最後仲會有表現報告!




呢個展館嘅主題係環繞著人類活動對濕地環境所造成嘅影響,做任務之前記得要先去採訪一下啊!





參觀展覽期間,我都發現到呢到嘅展品都花咗好多心思去製作,好靚之餘亦好有意義!




好啦,參觀完展覽,響訪客中心望下出面嘅情況先!嗯,冇落雨,咁就等我出去睇下啦!




濕地公園嘅戶外部份,面積非常廣闊,有好多野睇;可以響自然環境中散下步,都幾舒暢!







公園裡面有一個好大個嘅人工湖,有橋橫跨去另一邊,湖邊亦有荷花等等嘅小植物。






行完人工設計嘅地方,就去到真正嘅濕地!有一條浮橋,可以響上面仔細欣賞紅樹林嘅生境!




另外亦有好幾個大大小小嘅觀鳥屋,可以響入面好寧靜咁睇下雀仔,其中一間仲係三層高嘅添!





我響觀鳥屋入面睇咗一陣,見到一隻雀仔響岸邊搵緊野食,之後仲發現泥灘上面有好多蟹仔啊!





生活響香港呢個咁繁忙嘅城市,平時真係冇咩機會去郊外行下、感受一下大自然...能夠響空閒時間去到自然環境散下步,整個人靜落黎,細看周圍嘅景物,感覺真係幾舒服架!


沒有留言:

張貼留言