2013年5月31日

尋回失落的兔子 - Oswald幸運兔子 徽章首度登場!

呢個星期有兩篇同 迪士尼 無關嘅「隨想隨寫」文章,而今晚就等我同大家分享返一個樂園資訊啦!有一個最新消息話俾大家知,就係:繼出現於樂園時間表封面後,園方最新推出咗 Oswald 徽章!今次係 香港迪士尼樂園 首次有 Oswald 商品發售,呢隻可愛嘅兔仔再次響園內現身,值得慶賀!




Oswald 對於 華特迪士尼先生 黎講,有著重大嘅意義,可以話係首位創作自佢筆下嘅 迪士尼朋友!然而,Oswald 亦曾經失去過 迪士尼朋友 呢個身份,幸運地,最後都可以返回 迪士尼 嘅大家庭!今日響園內見到呢個徽章真係好驚喜!因為,唔係每一隻動物都係正宗嘅 迪士尼朋友 嘛!( 嘿!)




其實呢個徽章我之前上網見過,原先係響美國發售嘅,而呢個徽章背後係印著 香港迪士尼樂園;唔係自家製都無所謂啦,樂園主動引入 Oswald 商品已經算係一個新開始,今次真係不得不讚!




Oswald 主題商品首度登陸 香港迪士尼樂園,係唔係意味著遲啲將會有更多佢嘅商品上架?今日我一見到呢個徽章,我諗都冇諗就買咗落黎,如果有更多商品推出的話,我一定都會買!

唔知大家有冇察覺到,我大約響一個月前已經靜靜雞新增咗一個 Oswald幸運兔子 文章分類;呢篇文章已經係第十篇相關文章!相信未來將會有更多 Oswald 嘅文章響 Tho's Dreams 出現!香港迪士尼樂園 尋回失落的兔子,真係令我好感動!期待之後會再有更多機會見到 Oswald!


沒有留言:

張貼留言