2013年5月6日

迷離莊園: 開幕前倒數階段!

上次無無聊聊走咗去酒店,點知無意中又有新發現!迷離莊園 主題穿梭巴士現已率先登場!車身上面可以見到 亨利爵士、阿拔,以及莊園裡面嘅建築物;而車尾就有 奇幻庭園 嘅藝術品!睇黎,整個 香港迪士尼樂園渡假區 已經為新園區開幕做好準備!唔知你又做好心理準備未呢?:)






2013年4月21日


距離 迷離莊園 嘅開幕日子愈黎愈近,園內大部份指示相信都已經逐步完成!而今日入樂園玩嘅時候,周圍行下,又再次見到有更多 迷離莊園 嘅相關佈置、指示出現!

灰熊山谷、反斗奇兵大本營 入口火車橋上面先前裝上金色招牌,今次就有 迷離莊園 招牌 登場!




兩個入口都一次過顯示咗三個新園區嘅招牌,話俾賓客知道,呢條通道可以通往呢三個園區。





不過,由於 迷離莊園 仲未開幕,通道都並未完全開放,所以火車橋下面都放有指示牌提醒賓客。





除此之外,上次提及到嘅 迷離莊園 大門「MP」標誌,今次亦都已經響 反斗奇兵大本營 呢邊出現!




睇黎指示真係已經搞掂哂,可能去到開幕先會再有新進展,唔知呢個月內會唔會有特別發現呢?咦!灰熊山谷 開幕前,園方試過響樂園指南以半透明形式顯示新園區,今次會有同樣做法嗎?





2013年4月16日


四月已經過去咗一半,離 迷離莊園 開幕再近一步,又係時候睇下呢個新園區嘅最新狀況!前排曾經見過園區內經已移走工程設備,但係之後就出現返;今次,工程設備再次消失咗!




響 灰熊山谷 一端嘅園區入口,除咗之前嘅招牌之外,大門上面亦已經裝上園區嘅「MP」標誌!




今次入樂園玩,響 灰熊山谷 入口嘅火車橋見到一樣得意野喎!中間出現咗一個金色嘅物件!




原來係 灰熊山谷 招牌!呢個金色嘅招牌,有灰熊圖案,亦有園區嘅中英文名稱。




去到 反斗奇兵大本營 呢邊嘅入口火車橋,亦都出現咗一個擁有相同風格嘅金色園區招牌!





其實我自己一開頭就覺得呢個招牌有啲不倫不類,而家睇睇下,又覺得唔算太差。不過,我依然有一個疑問:兩邊入口原本都已經有指示牌,呢個金色招牌係唔係真係有需要...?






2013年4月3日

繼續更新 迷離莊園 最新狀況!踏入四月,總係覺得好似離開幕又再近咗好多!上次入去嗰陣冇拎長鏡頭,影唔到好遠嘅野,有啲相係返黎之後放大嘅,可能有啲朦,請見諒!

響 反斗奇兵大本營 呢邊嘅入口望入去,可以見到 迷離莊園 嘅指示牌!上面更加有「MP」標誌!




而返到去 灰熊山谷 嗰邊,就發現 迷離大宅 入口出現咗兩尊石膏像!唔知點解我覺得有啲詭異...




前嗰排坐過火車,都見到園區內好多有趣嘅佈置,不過就冇影相,我今次就專登坐下火車影下相!迷離莊園貨運火車站 附近,擺放咗幾舊大型石板,應該係古埃及石板黎嘅,唔知有咩特別之處呢?





同場加映:上星期三樂園加價後,迎樂路 兩旁嘅招牌 亦被換上 奇妙處處通 全新宣傳圖片!今次嘅圖片再次以園內各個主題園區做主題,而值得注意嘅係,迷離大宅 亦有出現於圖片中!







2013年3月27日

仲有個幾月,萬眾期待嘅全新主題園區,迷離莊園,就會隆重開幕啦!相信大家都非常興奮!由當初公佈擴建計劃至今,話咁快就已經過咗接近四年!終於,我地好快就可以入去一探究竟!

迷離莊園 係三個擴建園區之中,我最期待嘅一個,因為我一直都俾佢神秘嘅故事吸引住...  由今日起去到試玩之前,我會集中響呢篇文章更新莊園嘅最新情況!同大家一齊作最後倒數!




尋日入咗樂園玩,再一次黎到 迷離莊園 緊閉嘅大門前面,繼續抱住期待嘅心情遠眺 迷離大宅。但同時間,呢一日都有一個特別發現喎!莊園入口呢到,出現咗一個正式嘅 迷離莊園 招牌!




除咗寫住「迷離莊園 Mystic Point」之外,仲有「MP」標誌,以及註明莊園係響1896年成立嘅。





不過,尋日所見,灰熊山谷 呢邊嘅入口,只係裝咗一塊招牌,其餘三舊石塊就暫時未有改動。




但係響 反斗奇兵大本營 嗰邊嘅入口,大門兩旁嘅石塊都經已換上  迷離莊園 招牌!好快手呢!




究竟會響五月邊一日開幕呢?園方咁耐都未公佈確實日期,真係搞到我好緊張、好心急啊!
今日都研究咗一陣,我嘅心目中已經有一個估算出黎嘅開幕日子!大家都可以估下幾時開幕架!


沒有留言:

張貼留言